Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اظهار کرد:در جهت پیشگیری از تخلفات منجر به تصادف، طرح ویژه توقیف خودرو‌های متخلف از دیروز  در قم آغاز شد.

او افزود:این طرح  طبق دستور قضایی مبنی بر متوقف کردن خودرو‌های متخلف که اقدام به حرکات پرخطر مانند حرکات نمایشی سرعت غیرمجاز آلودگی‌صوتی می‌کنند،در حال اجرا ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس  راهنمایی رانندگی استان قم عنوان کرد:در این طرح خودرو‌های متخلف علاوه بر اعمال قانون به مدت معلوم به پارکینگ منتقل خواهند شد و پس از اتمام مدت معین، ترخیص خودرو از پارکینگ علاوه بر پرداخت مفاصا حساب در بحث تخلفات مستلزم تعهد کتبی از سوی مالک خودرو است  و راننده خاطی در صورت تکرار تخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

او افزود: مخدوش کردن پلاک جهت تردد شبانه برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم است و علاوه بر تعیین مجازات از سوی مراجع قضایی خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رانندگان متخلف راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس