Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا، از آتش‌نشان ایثارگر تبریزی عیادت کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز پیش از افطار پانزدهمین روز ماه رمضان با حضور در بیمارستان سینا از مصدومان حادثه آتش سوزی کوی فردوسی تبریز به ویژه آتش نشان فداکار عیادت کرده و برای سلامتی آنها دعا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر هنربر، مدیر کل مدیریت بحران استان نیز به همراه رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان، از صالح امانی، آتش‌نشان فداکاری که در حادثه آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی در محله باغچه‌بان تبریز دچار مصدومیت شده بود، عیادت کرد. 

این آتش‌نشان ایثارگر بامداد امروز چهارشنبه پس از نجات یک پدر و دختر از چنگال آتش، دچار مصدومیت استنشاقی شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا بستری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با کادر درمانی بیمارستان سینا، در جریان روند درمان این آتش‌نشان قرار گرفت.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمان بویژه در ایام سخت شیوع بیماری کرونا، از تلاش و ایثارگری این جوان برومند آذربایجانی تجلیل و برای او آرزوی شفای عاجل کرد.

 هنربر همچنین از یکی از مصدومان این حادثه که دختری ۱۳ ساله است، عیادت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمارستان سینا مدیریت بحران آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این دستگاه در فضایی نزیک به ۱۸۰ مترمربع جانمایی شده است و پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن شمال غرب کشور با توانایی اسکن تخصصی با سرعت و دقت بالا است.
سی تی اسکن ۱۶۰ اسلایس جدید ضمن برخورداری از توان عملیاتی سریع و دقیق، سیستم CT انتخابی برای تمام نیاز‌های تصویربرداری متخصصان دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به برنامه‌های این معاونت گفت: ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت در بخش آموزش و پژوهش به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز رحیمی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی با هزینه کرد افزون بر ۶ میلیارد تومان برای هر تخت گفت: مجموعه تخت‌های بیمارستانی دولتی و خصوصی افزون بر ۱۵۰ هزار تخت است و افزایش ۱۶ هزار تخت در ۲ سال اخیر نشان از حرکت بزرگ جهادی در این عرصه است.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت