Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بارسلونا همچنان برای خرید نیمار مصمم است و پیشنهاد برگشتن به نوکمپ را به این بازیکن ارائه کرده است. سایت «RAC۱» در گزارشی مدعی شده نمایندگان باشگاه بارسلونا با نیمار تماس گرفته‌اند و به ستاره برزیلی اطلاع داده‌اند که او را برای فصل آینده می‌خواهند.

بارسلونا قصد دارد ارتباط خود با نیمار را تا زمان تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا می‌داند جدای از ارزش فنی و اسپانسرینگ نیمار، خرید او می‌تواند تاثیر زیادی در ماندن لیونل مسی در باشگاه هم داشته باشد. 

از طرف دیگر، نیمار هم هنوز قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نکرده است. در حالی که اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن به لیونل مسی منتشر شده، بارسلونا نیز تمام تلاش خود را برای جذب نیمار انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد دوئل بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در زمینه جذب مسی یا نیمار، در ماه‌های آینده شدیدتر و جذاب‌تر نیز بشود. 

بیشتر بخوانید: نیمار مصمم برای بازگشت به بارسلونا/ دستمزد کمتر می‌گیرد! بمب در پاریس می‌ترکد؟/ پیشنهاد بزرگ به مسی ارائه شد

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا نیمار لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن خبر ویژه لیونل مسی نقل و انتقالات اروپا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا امشب در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های فوتبال جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال بارسلونا ورئال مادرید امشب در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا و در دویست و نود و ششمین ال کلاسیکو تاریخ از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر یکدیگر صف آرایی کردند، این دیدار در حالی دنبال شد که اگر رئال برنده این بازی می‌شد عملا قهرمانی اش را تثبیت کرده بود و اگر بارسلونا می‌توانست برنده این دیدار می‌شد امید‌های کاتالان‌ها برای قهرمانی و کسب تنها جام فصل زنده می‌ماند.  

ترکیب رئال مادرید:

آندری لونین | لوکاس وازکز، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا | غده والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس | جود بلینگام | وینیسیوس و رودریگو

ترکیب بارسلونا: 

مارک آندره تراشتگن | رونالد آرائوخو، ژول کنده، پائو کوبارسی، ژائو کانسلو | فرنکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، ایلکای گوندوغان | لامینه یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی

گل:

دقیقه ۶:بارسلونا ۱-۰ رئال مادرید (آندریاس کریستنسن دقیقه): خروج اشتباه لونین در صحنه‌ای که به سود بارسلونا کرنر اعلام شده بود، با ضربه مدافع دانمارکی بلوگرانا همراه شد تا این تیم خیلی زود یک بر صفر پیش بیفتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۶:بارسلونا ۱-۱ رئال مادرید (وینیسوس دقیقه): مهاجم برزیلی رئال مادرید در کمال خونسردی پشت توپ ایستاد و توانست گل تساوی را به نام خودش ثبت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۶۸: بارسلونا ۲ - ۱ رئال مادرید (لوپز) روی توپ ارسالی روی دروازه رئال مادرید موفق شد دروازه رئال مادرید را برای دومین بار باز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۷۲: بارسلونا ۲ - ۲ رئال مادرید (واسکز) روی حرکت زیبای بلینگهام لوکاس واسکز موفق شد گل دوم رئال را به ثمر برساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۹۰ +۱ بارسلونا ۲ - ۳ رئال مادرید (بلینگهام) حمله سریع رئالی‌ها با ضربه خوب بازیکن انگلیسی منجر به سومین گل رئالی‌ها شد.

لحظات حساس: 

نیمه اول

دقیقه ۵: در شروع بازی اشتباه لونین می‌توانست کار دست رئالی‌ها بدهد، اما لواندوفسکی و رافینیا از این موقعیت استفاده نکردند.

دقیقه ۹: روی صحنه‌ای که شوامنی و مودریچ خلاقیت بالای خود را به نمایش کشیدند، وینیسوس توانست از پشت سر ارائوخو نفوذ کند، ولی این بازیکن در زدن ضربه آخر ناکام بود.

دقیقه ۱۵:  در شرایطی که وازکز با دریبل خود از کانسلو گذشته بود، مدافع پرتغالی بارسلونا مجبور به انجام خطا کردن بر روی او شد و یک پنالتی به رئال مادرید تقدیم کرد.

دقیقه ۲۹: کرنر ارسالی روی دروازه رئال مادرید پس از برخورد با یامل به سمت دروازه رفت، صحنه‌ای مشکوک به گل که پس از بررسی رد شد.  

دقیقه ۳۳: حرکت سریع یامال با خطای کاماوینگا همراهشد که برای او یک کارت زرد و برای بارسا موقعیت خطرناکی در پی داشت، در ادامه شوت رافینیا از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: رئال روی حرکت مودریچ صاحب یک موقعیت خوب شد که توسط کانیلو توپ ارسالی مهار شد.

دقیقه ۴۰: ارسال عالی روی دروازه بارسلونا به طور خطرناک از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: شوت خوب موردیچ توسط ترشتگن گرفته شد.

دقیقه ۴۵: ضربه کاشته گوندوغان با اختلافی کم از بالای دروازه رئال مادرید بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: فرانک دی یانگ به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مجبور به ترک زمین شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹:شوت بلینگهام دقیقا در دستان ترشتگن قرار گرفت.

دقیقه ۵۲: یک موقعیت خوب گلزنی برای رئال مادرید از دست رفت.

دقیقه ۵۹: شوت لواندوفسکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: صحنه‌ای مشکوک در محوطه بارسا با اعتراض هوادران رئال همراه شد و در ادامه هم یک موقعیت خوب برای بارسلونا از دست رفت.

دقیقه ۷۴: وینیسیوس یک موقعیت خوب را از دست داد.

دقیقه ۷۹: ارسالی خطرناک دروازه بارسلونا را تهدید کرد.

دقیقه ۸۳: بارسلونا یک موقعیت خوب گلزنی را روی حرکت گوندوغان به دست آورد که البته به موقعیت جدی بدل نشد.

دقیقه ۸۸: رئال مادرید یک موقعیت فوق العاده گلزنی به دست آورد که توسط داور آفساید اعلام شد.  

دقیقه ۹۰ + ۲: مهاجمان بارسلونا یک موقعیت خوب را از دست دادند.

انتهای پیام/ 

گزارش از آرین کرات 

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت