Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@23:47:59 GMT

پیولی در خطر اخراج شدن از میلان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۳۹۷۱

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال میلان ممکن است از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شود.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال میلان که بیشتر مقطع فصل جاری صدرنشین سری A ایتالیا بود، از چند هفته گذشته نه‌تنها صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌‌ها را به رقیب دیرینه خود یعنی اینتر واگذار کرد، بلکه حالا به رده پنجم سقوط کرده و کارش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دشوار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان فصل تنها چهار تیم برتر سهمیه حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا را کسب خواهند کرد.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا حالا خبر می‌دهد در صورتی که میلان موفق نشود سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، از سمت سرمربیگری روسونری اخراج خواهد شد. این مربی ایتالیایی که در پایان فصل گذشته به خاطر تأثیر مثبتی که در میلان گذاشت، قراردادش در نهایت تا سال ۲۰۲۲ تمدید شد.

پنج بازی پایانی فصل حالا برای پیولی حکم مرگ و زندگی را دارد، جایی که تیمش باید به مصاف تیم‎های بنونتو، یوونتوس، تورینو، کالیاری و آتالانتا برود که دو تیم یووه و آتالانتا رقیب مستقیم آنها در کسب سهمیه لیگ قهرمانان به شمار می‌رود.

میلان در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A است و بالای سر خود اینتر ۷۹ امتیازی، آتالانتا ۶۸ امتیازی، ناپولی ۶۶ امتیازی و یوونتوس ۶۶ امتیازی را می‌بیند.

بیشتر بخوانید: یوونتوس در پی به خدمت گرفتن دوناروما

انتهای پیام/

برچسب ها: استفانو پیولی میلان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان استفانو پیولی میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با حذف دو مدعی بزرگ این رقابت‌ها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و میلان حذف شدند و تیم‌های رم، آتالانتا و بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در برگاموی ایتالیا، تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان انگلیسی‌اش لیورپول تن به شکست داد هرچند به لطف پیروزی 3 بر صفر بازی رفت، در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. تنها گل بازی برگشت را محمد صلاح در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اما تیم فوتبال رم صعود قاطعانه‌تری را تجربه کرد و همچون بازی رفت حریف خود میلان را مغلوب کرد تا با فتح این دوئل تمام ایتالیایی، در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. رم با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 31 با اخراج مستقیم مهمت زکی چلیک، به لطف دو گلی که قبل از این اتفاق در دقایق 12 توسط جان لوکا مانچینی و 22 به وسیله پائولو دیبالا زده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی راه یافت. تنها گل میلان را هم در این بازی متئو گابیا در دقیقه 85 به ثمر رساند. سردار آزمون در این بازی فرصت حضور در ترکیب رم را پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

آتالانتا، لیورپول را در آنفیلد شوکه کرد/ میلان به رم باخت

 

در لندن، نبرد وستهام با بایرلورکوزن قهرمان جدید بوندس‌لیگا با تساوی یک - یک خاتمه یافت. وستهام با گل زودهنگام مایکل آنتونیو در دقیقه 13 به جبران شکست بازی رفت امیدوار شده بود، اما ژرمی فریمپونگ در دقیقه 89 با زدن گل تساوی برای لورکوزن، امیدهای تیم میزبان را بر باد داد. با این نتیجه، لورکوزن با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی نبرد تیم‌‌های مارسی و بنفیکا در ورزشگاه ولودروم مارسی با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت و به این ترتیب با توجه به برتری 2 بر یک بنفیکا در بازی رفت و مساوی شدن تعداد گل‌های دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیم فوتبال رم در دور رفت میزبان لورکوزن خواهد بود و برنده نبرد بنفیکا و مارسی از آتالانتا پذیرایی خواهد کرد. دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی روز دوم می (13 اردیبهشت) و بازی‌های دور برگشت بیستم همان ماه برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • پیولی به آخر خط رسید؛ میلان حالا در جهنم
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد