Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا مبنی بر برگزار نکردن مراسم و اجتماعات، مدیران کانال‌ها و صفحات اجتماعی برابر ابلاغیه‌های صادر شده قبلی، جهت رعایت حال شهروندان و مهار بیماری کرونا از درج هرگونه آگهی ترحیم در صفحات اجتماعی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کلاهبرداری اینترنتی با شگرد جمع آوری نذورات در ماه مبارک رمضان

او افزود: برابر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا افرادی که اقدام به چاپ یا انتشار هر گونه آگهی که باعث ایجاد تجمع در هر نقطه‌ای از استان شود به اتهام تهدید علیه بهداشت جامعه ضمن توقیف صفحه یا کانال مجازی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آگهی ترحیم پلیس فتا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

محمود ایرانمنش با اشاره به برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با مدیران و نیرو‌های مربوط گفت: تمام نیرو‌های خدمات‌شهری در مناطق مختلف شهر کرمان، در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین ماشین‌آلات و ادوات موردنیاز برای مقابله با بروز هرگونه مشکل در هنگام بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی و تمام محدوده‌هایی که احتمالا دچار آبگرفتگی می‌شود، پاک‌سازی و ساماندهی شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مسدودشدن مسیر روان‌آب‌ها خبر داد و گفت: همچنین در کنار این اقدامات، هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های خارج از شهرداری و همراهی و همکاری مطلوب با تمام واحد‌های ستادی و اجرایی مشترک در مواجه با بارش‌های پیش رو و مجهزشدن مناطق به تجهیزات، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله‌ها در معابر و کانال‌ها، برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و نیز تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در زمان بارندگی‌های آینده با مرکز ارتباط مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان