Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم مروجی فرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در طول هفته، هر روز هزار تن سیمان به جنوب کرمان بارگیری و توزیع می‌شود.

او افزود: در روز‌های پنج شنبه و جمعه نیز تولید کامل دو کارخانه سیمان در کرمان، جمعا به میزان ۳ هزار و ۶۰۰ تن برای توزیع در جنوب کرمان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروجی فرد تصریح کرد: این میزان سیمان، پاسخگوی نیاز کامل جنوب کرمان است و در این موضوع جای نگرانی وجود ندارد. 

او افزود: لازم است، عاملان توزیع سیمان در شهرستان‌ها با معاونت بازرگانی ستاد سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت و در بخشداری‌ها نیز با ادارات شهرستان مربوطه و بخشداری‌ها هماهنگی لازم را داشته باشند.

مرجی فرد گفت: در مدت یک هفته اخیر که طرح تامین و توزیع سیمان در جنوب کرمان آغاز شده، گزارش‌هایی از تخلفات برخی توزیع کنندگان دریافت شده که با متخلفان برخورد شد.

او تصریح کرد: با تامین‌های اخیر، کمبود سیمان به هیچ وجه در منطقه وجود ندارد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: از مردم خواهشمندیم برای حفظ حقوق خود و سایر مصرف کنندگان، هر گونه تخلف را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ یا سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری به حوزه بازرسی سازمان صمت جنوب کرمان  اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیمان سفید صنعت و معدن جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان به صورت سر زده از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.
وی پس از گفتگو با کادر درمان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و شنیدن صحبت‌های همراهان بیماران، خواستار تشکیل هیأتی با حضور بازرسان استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.
بهرام نیا در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و افزود: در بازدید امروز، مردم گلایه‌مندی‌هایی داشتند که دستور بررسی کامل و دقیق رفع مشکلات موجود صادر شد. 
وی تصریح کرد: قبل از شروع سال نو به رییس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیماران، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز آن‌ها در خود بیمارستان تهیه شود.
استاندار ایلام تشریح کرد: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی‌های میدان‌های ارغوان و قرآن شهر ایلام و نیز وضعیت خدماتی، تنظیف و امکانات آن‌ها بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • ناکافی بودن امکانات و اعتبارات برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما/ نخلستان‌ها در خطرند
  • ️توزیع بیش از ۴۰ هزار بروشور و اقلام آموزشی_ایمنی در راه های مواصلاتی جنوب کرمان
  • ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • (ویدیو) توقف کامل تجارت دریایی آمریکا با انسداد کامل تنگه باب المندب توسط یمن!
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن