Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، در شب دوم از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میزبان منچسترسیتی بود و این بازی را 2 بر یک واگذار کرد.

در این بازی پاریسی ها ابتدا توسط مارکینیوش در دقیقه 15 به گل رسیدند اما در نیمه دوم سیتیزن ها ورق را بازگرداندند و توسط کوین دبروین در دقیقه 64 و محرز 71 به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاگردان پوچتینو با اخراج گوئیه که تکلی خشن را روی پای گوندوگان زد، در دقیقه 77، 10 نفره شدند.

شاگردان پپ با این پیروزی گامی بلند برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برداشتند.

شب گذشته هم جدال رئال مادرید و چلسی با تساوی یک بر یک در ورزشگاه دی استفانو به پایان رسید.

دیدار برگشت این پیکارها هفته آینده برگزار می شود.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کوین دبروین پوچتینو منچسترسیتی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد. یکی از مهم‌ترین دیدارهای امشب تیم فوتبال آاس رم به مصاف آث میلان رفت. در دیدار رفت این دو تیم آس رم موفق شده بود با یک گل تیم میلان را شکست دهد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ جیانلوکا مانچینی توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۲ پائولو دیبالا با یک بغل پای زیبا توانست برای بار دوم دروازه میلان را باز کند. در دقیقه ۳۱ مهمت زکی چلیک با خطایی که انجام داد رم را ۱۰ نفر کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۸۵ متئو گابیا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در پایان بازی با نتیجه ۳ بر یک رم به پایان رسید.

در دیگر دیدار همزمان و مهم تیم‌های لیورپول و آتالانتا به مصاف همدیگر رفتند. در بازی رفت ۳ بر صفر نتیجه به سود آتالانتا به پایان رسیده بود.

در نیمه اول در دقیقه ۷ محمد صلاح از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و نیمه اول به سود میهمان به پایان رسید و ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند دروازه‌های یکدیگر را تهدید کنند و در پایان لیورپول برنده این بازی شد.

در دیگر بازی تیم‌های فوتبال وستهم و بایرلورکزن با نتیجه یک بر یک بازی به تساوی رسیدند. برای وستهم میکائیل آنتونیو گل‌زنی کرد و جرمی فریمپونگ برای بایرلورکزن گل زد و در مجموع این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نماینده آلمان به پایان رسید.

مارسی و بنفیکا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه ۱-۰ به سود میزبان به پایان رسید تا نتیجه مجموع، مساوی ۲-۲ شده و بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نیز گلی زده نشد تا سپس در ضربات پنالتی مارسی با نتیجه ۴-۲ پیروز شود. پنالتی اول بنفیکا را آنخل دی ماریا با ضربه خارج از چارچوب از دست داد و پنالتی چهارم را آنتونیو سیلوا زد که دروازه بان مارسی سیو کرد. مارسی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آتالانتا خواهد رفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم