Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: با تصویب اساسنامه سازمان تعلیم و تربیت کودک که در ذیل وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و به عنوان متولی تعلیم و تربیت کودکان تا شش سالگی تعیین شده است، اقدامات لازم به منظور ساماندهی امور مربوط به مهدهای کودک از طریق وزارت آموزش و پرورش صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با توافق بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی، مقرر شد اعتبار مجوزهای تاسیس صادر شده توسط سازمان بهزیستی که تاکنون منجر به راه اندازی نشده‌اند با اعطای یک سال فرصت تا پایان ۱۴۰۰ تمدید شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکزغیردولتی؛ معاون وزیر تصریح کرد: فرایند تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک دارای مجوز از سازمان بهریستی کشور در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته که پس از اخذ موافقت نامه از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اجرایی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه  و نماینده مردهم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در بودجه کشور ۲۴۰ همت یا ۲۴۰ هزارمیلیارد تومان بودجه برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شد.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: امسال در وزارت آموزش  و پرورش مجوز به کارگیری افراد بازنشسته تا ۲۴ ساعت در هفته هم داده شد تا این معلمان به کمک فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی جدید به جمع معلمان آموزش و پرورش اضافه شوند.

حاجی بابایی افزود: در کنار به کارگیری این افراد، معلمان پیش دبستانی و مدارس غیر انتفاعی، افراد شاغل در طرح‌های مختلف آموزش و پرورش هم که در آزمون استخدامی نمره قبولی را کسب نکرده اند، هم در قالب معلمان حق التدریس به کار گرفته می‌شوند تا همه کلاس‌های درس دارای معلم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • ضرورت انجام جهش تولید با مشارکت مردم در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت مصداقی
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش