Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:32:41 GMT

سرعت طرح اصلاح شبکه برق عظیمیه بالاگرفت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۵۱۰۲

سرعت طرح اصلاح شبکه برق عظیمیه بالاگرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مظفر خادمی، مدیر توزیع برق شرق شهرستان کرج از پیشرفت ۶۰ درصدی طرح اصلاح و بهینه‌سازی ۳۱ کیلومتر شبکه‌های برق فشار متوسط در عظیمیه کرج خبر داد و گفت: با توجه به بروز خاموشی‌های تکراری در محدوده عظیمیه که عمدتا ناشی از ساخت و ساز‌های عدیده در مجاورت شبکه برق و برخورد اشیا و اجسام خارجی با شبکه، مدیریت توزیع برق شرق شهرستان کرج ضمن نگهداری و سرویس، اقدامات اصلاحی مقطعی و پیشگیرانه‌ای انجام داده است تا خاموشی‌های بی برنامه ناشی از عوامل فوق را به حداقل رساند و شاخص‌های قابلیت اطمینان شبکه را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زمانبندی اجرای این طرح تا پایان سال ۹۹ پیش بینی شده بود که به دلیل حجم زیاد طرح و پراکندگی کار و لزوم تعویض سیم‌ها بر روی پایه‌های موجود، منجر به بی برق کردن شبکه در مسیر عملیات و بروز خاموشی‌های چند باره برای مشترکان شد که با نظر به برخی گلایه‌های شهروندان و درخواست‌های مشابه، فواصل زمانی خاموشی‌ها افزایش پیدا کرد و در نظر است طرح تا ابتدای فصل تابستان سال جاری به اتمام برسد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهینه سازی بهینه سازی مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عباس غریبی در سفر به استان بوشهر با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و آخرین اقدامات در حوزه‌های تخصصی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران را تشریح کرد.

وی از اراده جدی و تلاش حداکثری شرکت ملی نفت برای خدمت‌رسانی به محیط پیرامونی خبر داد و گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسیده و تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: برای کاهش مشکلات و خدمت‌رسانی در کنار مسئولان و مردم هستیم و امیدواریم مدیران استانی طرح اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ را در اولویت قرار بدهند.

وی به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تخصصی در شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و گفت: سال گذشته اساس کار در این شرکت بر سازماندهی، برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی بود و با تخصیص منابع در سال جاری، طرح های مصوب را به طرح‌های اجرایی تبدیل خواهیم کرد تا بتواند نقش مهمی در افزایش تولیدِ کشور داشته باشد.

غریبی با تاکید بر توسعه متوازن و لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی، بیان کرد: تخصیص اعتبار به طرح‌های مردمی مسئولیتی است که وزارت نفت از ابتدای دولت سیزدهم آن را در اولویت کارها قرار داده است.

وی بهبود وضعیت بهداشت و درمان، اورژانس هوایی و دریایی و اجرای طرح‌های ورزشی، نوسازی مدارس، نوسازی منازل محرومان و اشتغال‌زا را از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ملی نفت در جزیره خارگ عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران همچنین به خدمات ارائه شده از عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال‌های گذشته برای مردم و ساکنان جزیره خارگ اشاره و یادآور شد: فعال کردن دو شناور مسافربری برای تثبیت وضعیت تردد ساکنان این جزیره، جمع‌آوری روزانه ۱۵ تن زباله و تفکیک و تبدیل آن به کود کمپوست، مدیریت نخاله‌های ساختمانی، گشت‌های شبانه‌روزی برای حفاظت از اراضی، لایروبی قنات‌های قدیمی، برگزاری کلاس‌های فنی حرفه‌ای برای جوانان، اعزام اورژانسی بیماران، حمل مصالح و اثاثیه ساکنان بومی و اختصاص سهمیه پروازی برای بومیان از جمله خدمات صنعت نفت برای مردم جزیره خارگ است.

دیگر خبرها

  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی