Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:43:23 GMT

نماز جمعه فقط در ۲ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۵۱۸۰

نماز جمعه فقط در ۲ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

حجت الاسلام نعمت الله آزموده در گفتگو با خبرنگار مهر از عدم برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرهای قرمز خبر داد و اظهار کرد: این امر با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و تأیید نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صورت خواهد پذیرفت.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی ادامه داد: در شهرهای بجنورد، اسفراین، بام و صفی آباد، تیتکانلو، جاجرم، درق، سنخواست، شوقان، شیروان، فاروج، آشخانه، پیش قلعه، قاضی و گرمه نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری نماز عبادی و سیاسی در سایر شهرهای استان خبر داد و افزود: مردم متدین شهرهای راز و غلامان با رعایت موارد بهداشتی از فیوضات معنوی اقامه نماز جمعه این هفته بهره‌مند خواهند شد.

حجت الاسلام آزموده تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از لوازم شخصی مانند مهر و سجاده در دستور کار نمازگزاران قرار بگیرد.

وی در انتها گفت: از ورود افراد دارای علائم مشکوک به کرونا به نماز جمعه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کد خبر 5200584

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اقامه نماز جمعه ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شورای شهر و روستا ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 کمک مومنانه اردبیل بارش باران عکس استانها نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود

حسن ناهیدی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای غریب در اسارت در استان افزود: تاکنون از طریق روایت آزادگان، ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده اند که هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهدا است. ناهیدی، تولید سند و مستند از یادواره های شهدا را اقدام مهم و موثری برای آیندگان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و تاثیرگذار دانست. وی تاکید کرد: امروزه بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم . وی با اشاره به اینکه جنگ ها دوره فشرده تاریخ هستند که هم تاثیر در گذشته و هم در آینده یک کشور دارند ، اظهار داشت: شهدا محصول معادلات طولانی مدت جنگ هستند شهدا مبانی دینی، مذهبی ، تاریخی و ملی کشور را ترویج داده اند. ناهیدی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی از دورترین مناطق به جنگ بود اما حضور رزمندگان و تعداد شهدا به نسبت جمعیت آن بیشتر است. وی افزود: دخیل کردن دستگاه های اجرایی استان در اجرا و برگزاری بهتر این کنگره هم در دستور کار باید قرار گیرد. عابدی مقدم دبیر کنگره شهدای غریب در اسارت استان نیز گفت: اگر بخواهیم کمترین هزینه را برای حفظ نظام و انقلاب انجام دهیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است . وی اظهار داشت: ترویج این فرهنگ بدون تکریم شهدا و خانواده های آنان ،جانبازان و آزادگان معنا ندارد. وی تاکید کرد:خراسان شمالی از استان‌های برجسته در انجام امور فعالیت های فرهنگی است که در صحنه های مختلف هم حضور دارند و امیدواریم این کنگره نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود. هوشیار ، معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب در کشور نیز از آمادگی خراسان شمالی در برگزاری کنگره استانی شهدای غریب خبر داد و گفت: این کنگره تیر ماه برگزار خواهد شد . وی افزود: از تعداد۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آنهو در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی شده و ثبت شده اند . وی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند ، خاطرنشان کرد: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است. وی از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست. هوشیار اظهار داشت: ۲۱ پیشنهاد در شیوه نامه اجرایی درج شده است که بر اساس اقتضائات استان ها می تواند این بندها کاهش یا افزایش یابد. وی خاطرنشان کرد: چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان هم در دستور کار قرار دارد. در این جلسه تعدادی از آزادگان استان حضور داشتند و مسئولیت کمیته های مختلف برگزاری این یادواره را بر عهده گرفتند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود