Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

قاچاق حشیش با کوله

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: ماموران یگان امداد شهرستان نایین حین کنترل محور‌های فرعی اطراف ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" این شهرستان متوجه تردد افرادی در تاریکی شب شدند و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این افراد بدون توجه به فرمان ایست صادر شده اقدام به فرار کردند که ماموران وارد عمل شدند و طی عمیلیاتی ضربتی آن‌ها را که ۴ نفر بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: در بازرسی از کوله‌های این افراد ۵۹ کیلو و ۳۴۰ گرم حشیش کشف شد.

سرگرد کیان مهر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: با توجه به نا امن شدن مسیر‌های و محور‌های اصلی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ این افراد برای عملی کردن نقشه خود از راه‌های فرعی وخاکی استفاده می‌کنند، اما غافل از اینکه ماموران پلیس بر تمامی مناطق استان اشرافیت کامل دارند و اجازه جولان به این گونه افراد را نخواهند داد.

 

کشف ۴ سلاح گرم و مواد مخدر طی عملیات موفقیت آمیز پلیس اصفهان

سرهنگ "حمید اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: به دنبال اخبار واصله از منابع مخبرین مینی بر نگهداری و فروش مواد مخدر توسط فردی سریعا بررسی این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۶ زینبیه اصفهان پس از شناسایی، تعقیب و مراقبت انجام شده و هماهنگی با مراجع قضائی با اعزام به محل مورد نظر موفق به کشف ۴ قبضه سلاح گرم و همچنین مقدار ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شدند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، بر اهمیت و توجه هر چه بیشتر شهروندان نسبت به پیامد و عواقب مصرف مواد مخدر توسط فرزندان تاکید کرده و کنترل و مراقبت فرزندان خود به منظور پیشگیری از گرفتار شدن در دام سوداگران مرگ را یکی از فرایند‌های سازنده و موفقیت یک خانواده سالم عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر جزء اولویت‌های کاری پلیس می‌باشد، خاطر نشان کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی که می‌تواند پدید آورنده بعضی جرایم و آسیب‌های اجتماعی دیگر باشد، اعتیاد به موادمخدر و خرید و فروش آن است.

 

روغن نباتی‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

سرهنگ "ایرج کاکاوند بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان حین اجرای طرح ایست و بازرسی در محور "اصفهان-شهرکرد" به یک کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو ۲ هزار و ۲۰۰ حلب ۵ کیلویی روغن جامد را حمل می‌کرد که راننده مدارک قانونی و مجوز‌های مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.



فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

 

جمع آوری ۹ خرده فروش و معتاد متجاهر در برخوار

 

سرهنگ"نعمت خلیلی با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه، پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در ماه مبارک رمضان با اقتدار کامل توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری‌های شهرستان برخوار در سطح این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، ۹ نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر و کارتن خواب از سطح حوزه استحفاظی جمع آوری شدند و مقدار ۵۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به معرفی فروشندگان مواد مخدر به مراجع قضایی و همچنین معتادان به مراکز درمانی، خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه خبر در رابطه با وجود معتادان یا اطلاع از حمل و توزیع مواد مخدر در سطح شهر و معابر را با شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر کشف سلاح گرم قاچاق روغن نباتی فرمانده انتظامی شهرستان خاطر نشان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران