Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@09:47:12 GMT

۳۴ زندانی جرائم غیرعمد با کمک نیکوکاران دزفول آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۶۰۱۹

۳۴ زندانی جرائم غیرعمد با کمک نیکوکاران دزفول آزاد شدند

رئیس دادگستری شهرستان دزفول از آزادی ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدیار ممبینی» در جشن و گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد و حمایت از خانواده‌های نیازمند شهرستان دزفول که توسط انجمن حمایت از زندانیان این شهر در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار کرد: با کمک خیرین و جمع‌آوری و پرداخت ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال، ۳۴ تن از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دادگستری شهرستان دزفول افزود: نیکوکاران دزفول همچنین مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز جهت کمک به مسائل مختلف زندان دزفول اعم از موارد رفاهی، درمانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخت کردند که اقدامی بی نظیر است.

 

وی با بیان اینکه نیکوکاران دزفول علاوه بر کمک برای ازادی زندانیان جرائم غیرعمد به خانواده زندانیانی که امکان آزادی آنها فراهم نیست نیز کمک کرده‌اند ادامه داد: نیکوکاران دزفول بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال برای آموزش، بهداشت، درمان و مسکن خانواده زندانیان زیر پوشش در قالب اهدای یک هزار و  ۲۰۰ عدد کارت هدیه به خانواده زندانیان، اهدای ۴۰۰ بسته آموزشی، تحصیلی کمک به فرزندان زندانیان، اهدای ۱۴۵۰ کمک مومنانه به خانواده‌های زندانیان، تعداد ۶۸۰ بسته اقلام بهداشتی، رهن ۲ باب منزل جهت مددجویان بی‌بضاعت نیز در این قالب انجام شده است.

 

وی پیگیری ۶ هزار و ۸۰۰ مورد جهت راهنمایی و مشاوره و پیگیری قضایی، معرفی تعداد ۲۳۰ مددجو به مراکز حمایتی  و نیز تعداد ۶۰ مورد بازدید میدانی از محل زندگی و اسکان خانواده‌های بی بضاعف از جمله کمک‌های نیکوکاران انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دزفول به خانواده‌های زندانیان دزفول عنوان کرد و یاد آور شد: انجمن حمایت از زندانیان دزفول از با سابقه‌ترین انجمن‌های کشوری است  که جا دارد از فعالیت این انجمن تشکر کرد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادگستری دزفول شهرستان دزفول دزفول نیکوکاران دزفول شهرستان دزفول جرائم غیرعمد میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل

کریم الله محبوبی اُناری اظهار کرد: مبلغ محکومیت ۳۴۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد بیش از ۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

به گفته او همچنین در هشت سال گذشته یک هزار و ۹۲۶ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند که کل مبلغ محکومیت آنان نیز بیش از هفت هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل در ادامه با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی محسن چاوشی هنرمند متعهد و مردمی کشورمان یادآور شد: در چهار سال اخیر در هشت مرحله مبلغ هشت میلیارد ریال توسط طرفداران وی برای آزادی ۱۰۶ تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل کمک شده است.

محبوبی اناری در خصوص شیوه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در جشن‌های گلریزان، مشارکت در پویش‌های مردمی در فضای مجازی یا با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان واقع در شهرک اداری کارشناسان با اهدای کمک‌های خود در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی مشارکت کنند.

او ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به رهایی زندانیان غیرعمد دانست و شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و شماره حساب ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی را برای واریز کمک‌های مردمی به منظور آزادی زندانیان مالی و غیرعمد اعلام کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند
  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند