Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:54:33 GMT

برای صعود می‌جنگیم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۶۰۷۱

برای صعود می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مجید بیگم‌جان,سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بازیکنان ما از نظر شرایط جسمانی و روحی در بهترین وضعیت قرار دارند، اما مصدومیت و محرومیت‌ها کمی ما را دچار مشکل کرده است. برای صعود می‌جنگیم؟!

او ادامه داد: در دیدار هفته گذشته برابر نفت و گاز گچساران، کاپیتان و دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه شرایط در نیم فصل دوم رقابت‌ها بسیار سخت است، گفت: نتیجه‌گیری در نیم فصل دوم بسیار مشکل است و جدول به دو دسته تقسیم می‌شود؛ یک دسته تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند و دسته دوم تیم‌هایی که به دنبال قهرمانی و صعود هستند.

بیگم‌جانی یادآوری کرد: اصلاً بازی آسان در نیم فصل دوم وجود ندارد و هر بازی یک جنگ تمام عیار است که باید برای امتیاز تا پای جان جنگید.

او با بیان اینکه تا آخرین دیدار برای صعود خواهیم جنگید،افزود:نگرانی ما بعد از دیدار برابر مس نوین کرمان داوری مسابقات است در کرمان داور با مردود کردن یک گل، اخراج ۲ بازیکن و گذشتن از خطای پنالتی حریف، سر تیم ما را به راحتی برید.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: از رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان لیگ انتظار داریم در چینش داوران و نظارت بر داوری‌ها بسیار حساس باشند تا حق یک استان به راحتی پایمال نشود.

بیگم‌جانی با اشاره به دیدار آینده تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته هفدهم باید در تهران به مصاف تیم فوتبال اسپاد برویم که این تیم از مدعیان گروه ما است.

او افزود: تیم اسپاد نشان داده که از تیم‌های سرسخت و جنگنده است و به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد، اما ما نیز در تمام دیدار‌ها برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هفدهم گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور یکشنبه ۱۹ اردیبهشت، از ساعت ۲۰:۳۰ خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال اسپاد تهران خواهد رفت.

شهرداری همدان اکنون با ۳۲ امتیاز در صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم شهرداری تیم اسپاد تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم