Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهه حصاری اگر چه سال 1387 و در سن 18 سالگی با بازی در فیلم «تاکسی نارنجی» پا به عرصه بازیگری گذاشت اما در در سریال شبکه خانگی «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم دیده شد و سپس یکسال بعد به دعوت مهران مدیری به مجموعه «شوخی کردم» پا گذاشت. حصاری مربی یوگاست و غذاهای دریایی را دوست دارد اما در دوران کرونا امیدوار است که سینما و تئاتر دوباره جان بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهه حصاری بازیگری است که بازی در  سریال «ممنوعه» را از کارهای خوبش می داند. مجموعه ای که در دوران پخش با انتقادات زیادی همراه بود. او در   23 سالگی با بازی در فیلم  «نگران نباش سارا» جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم اوراسیا را از قزاقستان دریافت کرد و شاید تجربه تئاتری اش در ایفای نقش های دشوار تا حد زیادی باعث توانمندی هایش باشد. الهه حصاری در گفت و گو با برنا از بنقش های مورد توجه اش، اولویت های زندگی و نگرانی هایش در دوران کرونا گفت. 

اگر موافق باشید از فعالیت های این روزهای تان صحبت را آغاز کنیم...

بعد از اتمام فیلم سینمایی «راند چهارم» باتوجه به شرایط کرونا باید بگویم در واقع از زمانی که کرونا آمده است خیلی فعالیت عجیب و غریبی نمی‌توان کرد من قبلاً به غیر از اینکه حالا سر فیلم برداری می‌رفتم چون مربی باشگاه هستم قطعاً باشگاه می‌رفتم اما با توجه به این شرایط باشگاه‌ها هم تعطیل شده‌اند نرفتم و در حال حاضر بیشتر سعی می‌کنم در خانه بمانم و بیشتر زمانم را به کتاب‌خواندن و فیلم دیدن اختصاص بدهم.

در واقع تمام پروژه‌هایی که کار کردن رو خیلی دوسشون داشتم که انجام دادم اما فیلم‌های سینمایی «بیتابی بیتا»، «ترانه» و را بسیار دوست می‌دارم.

در سال 1400 برای الهه حصاری چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

چون اصولاً آدم خوش بینی هستم سعی بر این دارم که مثبت ببینم و حتماً سال آینده سال خوبی خواهد بود چه برای عرصه هنر و چه برای مردم ومشاغل مختلف واقعاً امیدوارم برای همه جهان سال خوب و پرباری باشد برای خودم هم دوست دارم سال خوبی از لحاظ کار و زندگی شخصی باشد و بتوانم در سال جدید در آثار خوبی حضور داشته باشم.

 کرونا بر زندگی حرفه ایی و هنری شما چه تاثیری گذاشت ؟ چگونه مدیریت کردید؟

 بی شک  کرونا برعرصه هنر  تأثیر منفی گذاشته است و متاسفانه موضوع کم رونق شدن سینماها به نظرم دلیل خیلی کافی برای تاثیرات منفی کرونا است. امیدوارم که هرچه زودتر یک اتفاقی رخ بدهد تا بتوانیم بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر را مانند گذشته شاهد باشیم و و زنده شدن این عرصه را مشاهده کنیم. امیدوارم تا روزی شاهد تمام شدن و دور شدن این ویروس منحوس از جهان باشیم اگر قرار بر واکسینه شدن است واکسینه شویم؛ جهان را از این بابت میگویم که صرفاً خودخواهانه نمی‌خواهم این اتفاق برای کشوری که خودم در آن زندگی می‌کنم رخ بدهد بلکه برای کل مردم جهان خواستارم. امیدوارم شاهد رونق باشیم برای تمام اقشار و سینما و تئاتر و تلویزیون که حوزه فعالیت من است.

 با توجه به حضور فعال  خود در عرصه  سینما ، تلویزیون و تئاتر بیشتر علاقه  دارید در  سال جدید  در کدام حوزه فعالیت کنید؟

 خیلی بستگی دارد به کاری که قرار است در آن حضور داشته باشم از قصه و کارگردان تا تمام عوامل سازنده یک فیلم را بررسی می‌کنم و برایم مهم است دوست دارم نقش‌های که در آنها حضور پیدا می‌کنم نقش‌های خوب و قابل تاملی باشد؛ اما اولویت من سینماست و حضور در آثار سینمایی را خیلی بیشتر از مدیوم‌های دیگر دوست دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جشنواره فیلم قزاقستان برنا جهان تئاتر تلویزیون نیکی کریمی قلب یخی شوخی کردم سامان مقدم مهران مديرى الهه حصاری تاکسی نارنجی الهه حصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898744

دیگر خبرها