Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: در ادامه پخت اطعام مهدوی توسط کمیته امداد شهرستان نکا ۵۰۰ پرس غذای گرم به همت کمیته امداد بین نیازمندان نکایی توزیع شد.

«رمضان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: طرح ضیافت الهی اطعام مهدوی به همت کمیته امداد همچون سال های گذشته برگزار شد و نیازمندان میهمان خان گسترده الهی هستند و با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران شهرستان نکا این کار اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نکا افزود: در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل-اطعام مهدوی باهدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) بانیان پخت اطعام خیران بزرگوار برادر بردبار و سرکار خانم محمودزاده و خیرین منطقه نارنجباغ نکا تعداد ۵۰۰ پرس غذا در شهرک سردار شهید سلیمانی و خیابان راه آهن و منطقه نارنجباغ توزیع کردند.

 

حسینی گفت: با توجه به ادامه پخت اطعام مهدوی کمیته امداد شهرستان نکا ، افراد می توانند به نیت اموات خود در این طرح معنوی شرکت نمایید و مبالغ خود را حتی مبلغ یک پرس غذای گرم به شماره کارت 6037991899959252کمیته امداد شهرستان نکا واریز نمایید تا اموات از این سفره بهره مند شوند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نکا یادآور شد: امسال نیز همانند ماه مبارک رمضان سال گذشته به‌منظور طبخ غذای گرم برای نیازمندان آشپزخانه‌های مهدوی در نکا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان هم‌زمان با نخستین شب از این ماه مبارک دایر ‌شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع غذای گرم بین نیازمندان ماه مبارک رمضان شهرستان نکا اطعام مهدوی کمیته امداد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس