Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@22:26:15 GMT

آغاز جشنواره بزرگ بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۵۱۹

آغاز جشنواره بزرگ بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون

خبرگزاری آریا - در جشنواره بزرگ بیمه های زندگی بیمه تعاون ، خریداران بیمه نامه‌های زندگی می توانند علاوه بر دریافت تخفیف‌های مختلف، در قرعه‌کشی شرکت کرده و هدایای نفیس دیجیتالی دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد حسین یوسفی سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در این باره گفت: جشنواره بزرگ بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با نام «‌جایزه لبخند به زندگی» از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و در سه مقطع سه ماهه تا پایان اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این جشنواره دارای سه بخش است که شامل خریداران بیمه نامه بیمه‌های زندگی، نمایندگان شبکه فروش و سازمان فروش و شعب خواهد بود که برای هر یک از این گروه‌ها جوایز و تخفیفات مختلفی در نظر گرفته شده است.
یوسفی در مورد ویژگی‌های جشنواره جایزه لبخند به زندگی برای خریداران بیمه‌نامه زندگی بیمه تعاون گفت: کلیه خریداران بیمه زندگی بصورت ماهیانه در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و در قرعه کشی‌های ماهیانه به 5 نفر از برندگان، جوایز دیجیتال نظیر تبلت و مچ بند هوشمند اهدا خواهد شد.
بیشتربخوانید:3400 کسب و کار از بیمه توقف کسب و کار ناشی از کرونا بهره مند شدند
وی با اشاره به این‌که علاوه بر این جوایز به خریداران بیمه‌نامه زندگی تخفیفاتی درخصوص خرید بیمه‌نامه‌های غیرزندگی هم داده خواهد شد، افزود: ارائه تخفیف برای بیمه‌های آتش سوزی منازل، درمان مسافرتی، حوادث انفرادی و کرونا و هم‌چنین ارائه تخفیف بیمه مسئولیت جامع برای مدیران ساختمان‌ها و آسانسور از جمله هدایایی است که برای بیمه‌گزاران در این جشنواره پیش بینی شده است.
جشنواره «جایزه لبخند به زندگی» در سه مقطع 3 ماهه از اول اردیبهشت تا پایان تیرماه فاز اول آن برگزار می‌شود و به ترتیب از اول شهریور تا پایان آبان ماه و اول دی ماه تا پایان اسفند ماه برگزار خواهد شد که برندگان این جشنواره بصورت ماهیانه و با قرعه‌کشی معرفی می‌شوند. مراسم قرعه‌کشی هر ماه بصورت زنده (لایو) از صفحه اینستاگرام شرکت بیمه تعاون قابل مشاهده خواهد بود.
در شعب و نمایندگی های بیمه تعاون در سراسر کشور منتظر حضور شما هستیم.
منبع:روابط عمومی بیمه تعاون

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خریداران بیمه نامه زندگی بیمه تعاون بیمه های زندگی قرعه کشی تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه جهانی تعاون (ICA) سالانه گزارشی را تحت عنوان «پایش جهانی تعاون» و با هدف معرفی ۳۰۰ تعاونی برتر در جهان منتشر می‌کند و این گزارش در قالب کتاب کاوشی در اقتصاد تعاون ترجمه و منتشر شده است.

در این کتاب اطلاعات جامعی بر اساس گردش مالی ۳۰۰ تعاونی برتر جهان، ۲۴۰۹.۴۱ میلیارد دلار برآورد شده است. در این رتبه‌بندی ۳۰۰ تعاونی برتر بر اساس گردش مالی، مجموعاً ۲۴۰۹.۴۱ میلیارد دلار را برای سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که اکثر شرکت‌های فعال در بخش کشاورزی (۱۰۵ شرکت) و بخش بیمه (۹۶ شرکت) و پس از آن تجارت عمده و خرده‌فروشی (۵۷ شرکت) قرار دارند.

۵ تعاونی برتر بر اساس گردش مالی

تعاونی بانکداری «گروپ کردیت اگریکول» با گردش مالی ۱۱۷.۰۱ میلیارد دلار از کشور فرانسه تعاونی مصرف «REWE» با گردش مالی ۸۲.۰۳ میلیارد دلار از کشور آلمان تعاونی بانکداری«BPCE» با گردش مالی ۶۴.۰۶ میلیارد دلار از کشور فرانسه تعاونی کشاورزی «نونک هیوپ» با گردش مالی ۶۱.۱۷ میلیارد دلار از کشور کره جنوبی تعاونی مصرف «Leclerc» با گردش مالی ۶۰.۵۶ میلیارد دلار از کشور فرانسه

همان طور که ملاحظه می‌شود پر درآمدترین تعاونی‌های دنیا از حوزه بانکداری، مصرف و کشاورزی هستند.

همچنین در این کتاب، می‌توان به دسته بندی جغرافیایی این تعاونی‌های اشاره داشت به طوری که ۱۶۶ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه اروپا، ۹۴ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه آمریکا و ۴۰ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارند. ضمناً در بررسی ۵ ساله این گزارش می‌توان به روند افزایش گردش مالی تعاونی‌های جهان به شکل زیر رسید:

کد خبر 6086736

دیگر خبرها

  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی