Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایجاد آرامش خاطر و فراهم آوردن رفاه حال بیمه گذاران گرامی نسبت به حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث، طبق بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام نموده است. بیمه گذاران عزیز می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت از طریق گزینه ” استعلام و دریافت بیمه شخص ثالث” بیمه نامه خود را مشاهده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شمانیوز، برای اطمینان از صدور بیمه شخص ثالث پیامکی شامل شماره بیمه نامه جدید ، نام بیمه گذار و همچنین تاریخ صدور و انقضای بیمه نامه و کد یکتای بیمه مرکزی برای بیمه گذاران ارسال می شود، لذا برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از سود جویان و همچنین ایجاد اطمینان خاطر، بیمه گذاران ارجمند می توانند با وارد نمودن “کد ملی” و “شماره بیمه نامه” اطلاعات بیمه نامه خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد، استعلام نموده و از صدور بیمه نامه و تحت پوشش قرار گرفتن آن اطمینان حاصل نمایند.
گفتنی است این اقدام ضمن مکانیزه شدن بیمه نامه‌های شخص ثالث، نظم بخشی خاصی نیز به این جریان وارد نموده است که این امر با فراگیر شدن ویروس کرونا و به عنوان یکی از راه کارهای کاهش نگرانی هموطنان گرامی از حضور در شعبه های شرکت بیمه و رعایت مسائل بهداشتی اجرایی شده است.
بیشتربخوانید:انتقال تخفیف های بیمه نامه شخص ثالث بیمه پاسارگاد در یک نگاه
بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت ماه سال گذشته، کلیه شرکت‌های بیمه‌ موظف شدند تا به منظور سهولت در دسترسی بیمه‌گذاران بیمه نامه شخص ثالث به اطلاعات بیمه‌نامه‌های خود و ارائه خدمات بیمه‌ای به آن ها بدون نیاز به وجود نسخه فیزیکی بیمه‌نامه، اقدامات لازم را انجام دهند.
کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد به نشانی www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای 82489 (021) تماس حاصل نمایند.
منبع:روابط عمومی شرکت بیمه پاسارگاد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه نامه شخص ثالث بیمه پاسارگاد بیمه گذاران بیمه مرکزی شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی