Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از کرونا بی‌نظیر عمل کرد، گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی امروز در دسترس نیازمندان قرار خواهد گرفت. - اخبار استانها -

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی در گفت‌وگو با خبرگار تسنیم در  اصفهان  اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کمک‌های مومنانه خود را بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود 20هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان اصفهان توزیع خواهد شد و امیدارم که این روحیه همدلی و کمک‌رسانی را همه مردم داشته باشند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه باوجود تمام مضراتی که کرونا برای جامعه داشت، برکاتی هم داشت، گفت: مطابق با سخنان رهبر معظم انقلاب، کرونا هم برکاتی برای جامعه داشت و روح خدمت‌رسانی و جهادگری را در وجود مردم مومن ایران زنده کرد.

20هزار بسته معیشتی توسط 200گروه جهادی در اصفهان توزیع می‌شود1300 هکتار به فاز عملیاتی شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اضافه می‌شودتوسعه زیرساخت‌های ورزش کارگری حمایت مجموعه‌های صنعتی را می‌طلبد/ فعالیت 10هزار ورزشکار در ورزش کارگری اصفهان

وی اضافه کرد: در استان اصفهان خدمت‌رسانی‌های بی‌نظیری در خصوص رفع محرومیت انجام شد و خیریه‌های مختلفی به کمک مردم در این شرایط سخت شتافتند.

انتهای پیام/163/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم اصفهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نمازگزاران اصفهانی در این مراسم بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه، از محل مصلی تا چهاراه فرایبورگ در دفاع از مردم غزه راهپیمایی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.
شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با اعلام انزجار از جنایات ضدانسانی رژیم صهیونیستی به پشتیبانیِ استکبار جهانی، همراهی و همدلی مردم جهان را در محکومیت این جنایات ضدبشری خواستار شدند.

روزه داران و نمازگزاران نماز جمعه شهر دولت آباد و زرین شهر هم پس از اقامه نماز جمعه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کردند .
بیش از پنج ماه است که مردم غزه مقابل تشدید جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آنان با مقاومت و ایستادگی جانانه جانفشانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سند رسوایی مدعیان حقوق زن، ۳۲ هزار زن و کودک شهید غزه
  • واکنش رئیس اطلاع رسانی دولت به روحانی: با مردم صادق باشید
  • سازه‌های اصلی رژیم صهیونیستی آسیب سخت دیده است
  • راهپیمایی مردم اصفهان در دفاع از مردم غزه
  • ایران تنها کشوری است که با فریاد رسا «مرگ بر آمریکا» را اعلام می‌کند
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد