Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@01:41:58 GMT

بهترین فیلم های 2021

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۸۹۲

بهترین فیلم های 2021

تماشای فیلم یکی از تفریحاتی ست که هر فردی با توجه به سلیقه خود می تواند فیلم مورد نظر خود را ببیند . مخصوصا در زمان کرونا خیلی از افراد  در قرنطینه اوقات خود را به تماشای فیلم پرداختند. در این مدتی که ویروس کرونا وجود دارد فیلم های بسیاری ساخته شد که در ادامه به بعضی از بهترین فیلم های 2021 اشاره می کنیم پس با همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از زمان هایی که دیدن فیلم را بسیار لذت بخش می کند دیدن فیلم به صورت دسته جمعی می باشد مخصوصا اگر به سفر رفته باشید و با خاموش کردن برق ها فضا را برای خود مانند سینما کنید و با خوردن تنقلات به تماشای فیلم بپردازید؛ در این مواقع فیلم های ترسناک بسیار هیجان انگیز می باشد. اگر  مقصد شما برای سفر شمال ایران باشد پیشنهاد می کنیم با اجاره ویلا در شمال رنتی اقدام به اجاره ویلا کنید.

 

فیلم های اکران شده 2021

در این بخش می خواهیم فیلم هایی که در سال 2021 اکران شده اند را معرفی کنیم تا اوقات فراغت خود را با تماشای این فیلم بگذرانید و لذت ببرید.

تام و جری Tom and Jerry –

تام و جری یکی از انیمیشن های مورد علاقه هر شخصی می باشد که با دیدن فیلمِ، این انیمیشن بسیار لذت خواهید برد. این فیلم با کارگردانی تیم استوری و بازی ویلیام هانا، کلویی گریس مورتس، مل بلانک و مایکل پنیا می باشد.

 

سریع و خشمگین 9 –Fast & Furious 9

یکی از فیلم های پرطرفدار در ژانر اکشن می باشد.افرادی که با این فیلم آشنا هستند خاطرات زیادی بااین فیلم دارند. این فیلم به کارگردانی جاستین لین ساخته شده است.

اتاق فرار 2Escape Room 2 - 

فیلم اتاق فرار 2 به کارگردانی آدام روبیتل و با بازی تیلور راسل، لوگان میلر، ایزابل فورمن و توماس کوکرل با ژانر روانشناختی در 1 ژانویه به اکران رسیده است.

انیمیشن های 2021 پیتر خرگوشه 2 Peter Rabbit 2 The Runaway

پیتر خرگوشه 2 با کارگردانی ویل گلوک با بازی دامنل گلیسون، جیمز کوردن، رز بیرن و دیوید اویلوو در ژانر کمدی و ماجراجویی در 15 ژانویه به اکران رسده است.

بچه رئیس: کسب و کار خانوادگیThe Boss Baby : Family Business

این انیمیشن به دنبال انیمیشن بچه رئیس می باشد که بر اساس کتابی با همین نام نوشته مارلا فارزی ساخته شده. این انیمیشن به کارگردانی تام مک گراث می باشد.

آواز2 – Sing 2

انیمیشنی موزیکال و دوستداشتنی به کارگردانی گارس جنینگز، که دنباله  انیمیشن آواز 1 می باشد. این انمیشن در ژانر موزیکال و کمدی است.

هتل ترانسیلوانیا 4 Hotel Transylvania 4 –

یکی از پرطرفدارترین مجموعه انیمیشن هایی ست که در میان مخاطبان محبوبیت زیادی داشته و بازیگران مشهوری چون سلنا گومز و آدام سندلر به عنوان صدا پیشه همکاری می کنند. به نظر می آید هتل ترانسیلوانیا 4 نیز مانند انیمیشن های قبل پر مخاطب و جذابیت خود را داشته باشد.

رایا و آخرین اژدها Raya and the Last Dragon

انیمیشنی زیبا از که توسط استودیو محبوب انیمیشن سازی والت دیزنی ساخته شده که همین محبوبیت باعث شده تا این انیمیشن مخاطبان بسیاری داشته باشد.

     این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.       

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی

عمر مومنی ویدیویی کارتونی از روند ضعیف و ناامید کننده منچستریونایتد در دوران پس از سر الکس فرگوسن منتشر کرده است.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد