Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در وین از دیدار و گفت و گوی هیات های روسیه و آمریکا درباره موضوعات پیرامون احیای توافق هسته ای خبر داد.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره دیدار هیات های روسیه و آمریکا در وین نوشت: دوباره با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تیم هایمان دیدار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت و گویی مفصل و بسیار کارآمد درباره موضوعات اصلی داشتیم که در روند مذاکرات ادامه دار در وین درباره احیای کامل برجام، مورد بررسی قرار می گیرند.

در هفته های اخیر، مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای از طریق لغو کامل تحریم های ایران و بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به پایبندی کامل به توافق هسته ای در وین جریان داشته است.

مشارکت کنندگان در این مذاکرات، کیفیت روند آن را به طور کلی سازنده و جامع تلقی کرده اند، اما معتقدند با وجود پیشرفت‌هایی که حاصل شده، هنوز فعالیت مشترک بیشتری از سوی اعضای کمیسیون مشترک و آمریکا برای تحقق احیای توافق لازم است.

با وجود حضور آمریکا در وین در طول مذاکرات کمیسیون مشترک برجام، مذاکرات مستقیم و غیر مستقیمی تاکنون میان ایران و آمریکا انجام نشده است.

کارگروه های کمیسیون مشترک برجام در حال بررسی راهکارهای موجود برای لغو تحریم های آمریکا و بازگردانی اقدامات جبرانی ایران به حالت قبل در راستای بازگشت دوجانبه به توافق هسته‌ای و احیای آن هستند. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کمیسیون مشترک توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی یک لایحه را در ضدیت با چندین کشور و همچنین جنبش مقاومت اسلامی حماس، به تصویب رساند.

به گزارش اسپوتنیک، مجلس نمایندگان آمریکا امروز شنبه با 360 رای موافق لایحه‌ای تحت عنوان «قانون صلح قرن 21 از طریق قدرت» را  به تصویب رساند که در چارچوب اقدام علیه روسیه، ایران، چین و حماس است.

این قانون به آمریکا اجازه می‌دهد تا دارایی‌های توقیف شده روسیه را به اوکراین منتقل کند، ایران را تحریم کرده و در فعالیت‌های گروه حماس که «حمایت مالی از تروریسم» خوانده شده، اخلال ایجاد نماید.

به علاوه، این لایحه مانع از آن می‌شود که فروشگاه‌های اپلیکیشن یا خدمات میزبانی وب در ایالات متحده از نرم افزار چینی TikTok استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • احیای برجام در میانه بحران؟
  • آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • جزئیات آخرین دور از مذاکرات آتش‌بس غزه/ حماس توافق پیشنهادی آمریکا و مصر را رد کرد
  • ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است