Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@21:29:42 GMT

۱۵ هزار ردیف شغلی برای فرزندان ایثارگران تعیین شده است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۲۶۲

به گزارش مهر، جمشید انصاری ظهر پنجشنبه در در حاشیه آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا (انستیتوپاستور - انستیتو فینلای کوبا)، در جمع خبرنگارانوگفت: مرحله آزمون هشتم فراگیر که با حضور حدود ۵۶۰ هزار نفر برگزار شد برای ۳۸ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد و افرادی که نمره حد نصاب را کسب کردند در حال انجام مراحل مصاحبه هستند که بعد از این مرحله، نفرات برگزیده از اواسط خردادماه مشغول به کار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های های انجام گرفته مقدمات مرحله ۹ آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی تا خردادماه فراهم شده و آزمون در تیرماه اجرا می‌شود.

معاون رئیس جمهور به برگزاری آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون، دولت مکلف شده تا همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد استخدام شوند.

انصاری تاکید کرد: ۱۵ هزار ردیف شغل برای فرندان شهیدان و جانبازان در کشور تعیین شده و متقاضیان در مرحله ثبت‌نام هستند و تا ۱۲ اردیبهشت ماه مهلت دارند باز ثبت نام کنند.

وی به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل اشاره کرد و گفت: مجلس در قانون بودجه بند (د) تبصره ۲۰ برای تبدیل وضعیت ایثارگران، موظف است همه ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران که به صورت قراردادی هستند باید رسمی شوند.

معاون رئیس جمهوری به خرید واکسن کرونا اشاره کرد و افزود: مسئله خرید واکسن پیچیده است و برخی کشورهای تولید کننده با وجود عقد قرارداد در شرایط فعلی به دنبال واکسیناسیون عمومی خود هستند و بعد از آن واکسن در اختیار کشورهای خریدار قرار خواهد گرفت کانادا بیش از سه برابر جمعیت خود واکسن خریداری کرده است ولی میزان ترزیق آن کمتر است.

انصاری افزود: ایران برای خرید ۹۰ میلیون واکسن کرونا عقد قرارداد کرده ولی فقط بخش کمی از واکسن تحویل داده شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است