Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ مجموع تولید معدنی و صنعتی گل گهر در فروردین ماه، با افزایش یک میلیون و ۲۴۳هزار و ۶۰۶تنی نسبت به اسفند ۹۹، به حدود دو میلیون و ۶۲۰هزار تن رسید. همچنین این رقم نسبت به فروردین ماه سال گذشته ۲۲درصد رشد پیدا کرده است. لازم به ذکر است یک میلیون و ۵۵۰هزار تن از تولید فروردین ماه «کگل» مربوط به کنسانتره سنگ آهن و یک میلیون و  ۶۰هزار تن مربوط به گندله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فروردین ماه، معدنی و صنعتی گل گهر حدود یک میلیون و ۲۰۶هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند و از این طریق در حدود سه هزار و ۷۲میلیارد تومان کسب کرد. گفتنی است مقدار فروش «کگل» نسبت به اسفند ۹۹، ۱۰درصد و نسبت به فروردین همان سال ۱۲درصد افزایش یافته است.

نرخ فروش برخی محصولات معدنی و صنعتی گل گهر نیز در فروردین ماه تغییر یافت. نرخ هر تن از گندله معدنی و صنعتی گل گهر با ۱۹۰درصد کاهش به حدود دو میلیون و ۷۷۴تومان رسید.

پربیننده ترین احتمال تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۸اردیبهشت) / برکت به صف فروش نشست سود سهام عدالت پس از برگزاری انتخابات تغییر می‌کند ایستگاه پایانی بورس۱۴۰۰؟ قالیباف بر حمایت اثربخش از بازار سرمایه تاکید کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گل گهر معدنی و صنعتی گل گهر فروردین ماه یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، فضل‌الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال انتخاب برترین‌های صنایع و معادن بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ و در هفت بخش انجام می‌شود.

وی افزود: پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی ۱۴۰۳، منتخبین ۱۴۰۳، بهره‌برداران نمونه معادن روباز و زیرزمینی، جوانان کارآفرین ملی، پیشکسوتان نمونه صنعتی، معدنی و صنایع معدن از محورهای فراخوان هستند.

رحمتی تصریح کرد: واجدان شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه با تکمیل فرم‌های امتیازات عملکردی همراه با مستندات در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه ستاد گرامی‌داشت دهه تولید و تجارت تحویل دهند و با توجه به اینکه ارزیابی، مستلزم صرف وقت است، لیست‌های ارسالی، پس از تاریخ تعیین‌شده، مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.

خبرنگار: پریسا کنارنگ

انتهای پیام/

کد خبر: 1227403 برچسب‌ها معدن وصنایع معدنی تولیدات معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع وزارت صمت سازمان صمت

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • افزایش عملکرد زنجیره تولید سرب نخلک