Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:37:18 GMT

محدودیت‌های کرونایی در البرز یک هفته دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۵۴۰

محدودیت‌های کرونایی در البرز یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن روحانی، رییس جمهور، امروز در نشست کمیته‌های تخصصی مقابله با کرونا اعلام کرد که محدودیت‌های کرونایی برای هفته آتی در شهرهای قرمز و نارنجی برای تمدید شود.

براساس این گزارش در این جلسه به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی ستاد مقرر شد محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته‌های بهداشت و درمان و امنیتی - اجتماعی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی گزارش‌های جداگانه‌ای از وضعیت موج چهارم بیماری در استان‌های مختلف کشور و همچنین چگونگی اجرای محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای کنترل و مهار این موج جدید ارائه کردند.

استان البرز نیز با آغاز موج چهارم بیماری کرونا وارد وضعیت قرمز و نارنجی شده است و تمدید محدودیت‌های کرونایی مشمول این استان خواهد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیت کرونایی وضعیت قرمز کرونایی اعمال محدودیت ها ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی