Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران  فرماندار شهرستان نوشهر از تایید صلاحیت ۶۸ نفر از ۷۶ داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای این شهرستان خبر داد.

سعید یزدانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اتمام تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای سه شهر نوشهر، پول و کجور اظهار کرد: در این شهرستان در مجموع ۷۸ نفر برای نامزدی شورای اسلامی شهر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲ نفر انصراف دادند، ۷ نفر رد صلاحیت شدند، یک نفر نیز فاقد مدرک تحصیلی لازم بود و در مجموع ۶۸ نفر صلاحیتشان احراز و تائید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع تعداد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، ۵۵ نفر برای شهر نوشهر، ۱۲ نفر برای شهر پول و ۱۱ نفر برای شهر کجور شرکت کرده بودند، افزود: از تعداد داوطبان ۳۶ نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک کارشناسی، ۲۷ نفر کارشناسی ارشد، ۴ نفر دکتری، ۳ نفر فوق دیپلم، ۲ نفر حوزوی و ۶ نفر دارای مدارک دیگر بودند.

فرماندار نوشهر با اشاره به حضور پررنگ ثبت نام کنندگان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نوشهر تصریح کرد: تایید و یا رد صلاحیت داوطلب بیانگر توانایی و یا عدم توانایی فرد نیست و هیچگونه سلیقه شخصی و گرایش خاصی در این تصمیم‌گیری دخیل نبوده است.

یزدانی تاکید کرد: کسی حق ندارد برگه تایید صلاحیت کاندیدا را که روی آن محرمانه نوشته شده است در فضای مجازی و رسانه انعکاس دهد.

وی در ادامه میزان سنی افراد شرکت کننده را بین سن ۳۶ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۳ نفر دارای شغل آزاد، ۱۴ نفر کارمند، ۸ نفر استاد دانشگاه، ۶ نفر بازنشسته، ۴ نفر فرهنگی، ۲ نفر بیکار، یک نفر کشاورز و ۱۰ نفر هم به سایر مشاغل مشغول هستند.

این مسئول متذکر شد: از تعداد داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای نوشهر ۱۸ درصد سابقه حضور در شوراهای پیشین داشته و ۹ درصد ایثارگر هستند.

یزدانی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری اولویت اصلی در انتخابات است، تاکید کرد: شاخص مهم انتخابات در کنار سلامت، قانونمداری و مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات تایید صلاحیت افراد استانی سیاسی ششمین دوره انتخابات تایید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله دهدشتی عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: مرحله نخست انتخابات در خوزستان با تلاش و نقش‌آفرینی همه در حوزه‌های مختلف به خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوزستان نخستین استانی است که اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم آن کامل شده است و این اعتبارنامه‌ها به تهران ارسال می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در آبادان، رامهرمز و رامشیر در حال انجام است.

دهدشتی با اشاره به پیگیری پرداخت حق‌الزحمه هیأت‌های اجرایی انتخابات عنوان کرد: ستاد انتخابات کشور پیشنهاد داده است در مرحله دوم درصدی از تعداد شعب کاهش یابد که با کارهای کارشناسی به این نتیجه رسیدیم تعداد شعب کاهش داده نشود و تاکنون این موضوع پذیرفته شده است؛ بنابراین در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

کد خبر 6079994

دیگر خبرها

  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی