Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@06:53:20 GMT

عکس | رونمایی از سیاوش «جیران»

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۰۲۶۲

عکس | رونمایی از سیاوش «جیران»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین فتحی بعد از بازی در آثاری چون کیفر و شهرزاد در جدیدترین ساخته حسن فتحی مقابل دوربین سریال جیران رفت.

«جیران» دومین تجربه سریال سازی فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال عاشقانه «شهرزاد» است.

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خلاصه داستان این قصه عاشقانه-تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه  قرار است سال ۱۴۰۰ پخش شود. عکس از محمد اسماعیلی است.

۵۸۵۸

کد خبر 1509855

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی حسن فتحی حسن فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد

آئین رونمایی از سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین شهید ترور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، فرماندهان و مسئولان ارتش در مدرسه دارالفنون محل تحصیل این شهید والامقام برگزار شد.

در حاشیه این مراسم امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد محمد ولی قرنی و با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان آموزش و پرورش و همچنین مسئولان مدرسه تاریخی دارالفنون که محل تحصیل، تربیت و شخصیت سازی این شهید بزرگوار است از سردیس، نرم افزار و کتاب زندگینامه این شهید و چند تن از شهدای ارتش در این مکان رونمایی و به دارالفنون اعطا شد.

امیر فولادی افزود: دارالفنون هسته اصلی تشکیل دانشکده افسری (دانشگاه افسری امام علی (ع) کنونی) است، زیرا دروس اولیه این مدرسه شامل دروس پیاده نظام، سواره نظام، توپخانه و ... بوده و شهید قرنی هم در این مدرسه و هم در دانشکده افسری تحصیل کرده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در خصوص برنامه‌های این سازمان جهت معرفی شهدای ارتش در کتب درسی دانش آموزان گفت: یکی از برنامه مهمی که ما به دنبال آن هستیم، معرفی شهدای ارتش و گوشه‌ای از زنگینامه این عزیزان در کتب درسی آموزش و پرورش و در برنامه شاد برای آشنایی بیشتر نسل جوان با قهرمانان ملی است و امیدواریم با همکاری مسئولان مربوطه این مهم به سرانجام برسد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی لطیفی در خصوص این مراسم گفت: این مراسم برای گرامیداشت یاد و خاطر شهید سپهبد سید محمد ولی قرنی و اهمیت تربیت و آموزش و نقش آن در پرورش چنین شخصیت بزرگی در مدرسه دارالفنون محل تحصیل ایشان برگزار شد.

وی افزود: این شهید بزرگوار از شهدای ارزشمند و بسیار والای انقلاب اسلامی با ظرفیت‌های بسیار جدی الگویی و تربیتی است و خوشحال هستیم که این مراسم به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران و با همکاری وزارت آموزش و پرورش در این مکان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطیفی راهنمای خوب زندگی کردن مردم به خصوص نسل جوان را در آشنایی با سیره و زندگینامه شهدا به خصوص شهید قرنی دانست و گفت: اگر ما به دنبال آینده درخشان و اقتدار کشور ایران هستیم باید شخصیت‌های برجسته‌ای که نقش در اعتلای این کشور داشتند را به خوبی بشناسیم و شهید قرنی یکی از این شخصیت‌ها است و سرنوشت شخصیت‌هایی مثل شهید قرنی راهنمای بسیار خوبی برای خوب زندگی کردن است، آشنا شدن با زندگی این افراد به ما کمک می‌کند که داستان زندگی خود را بسازیم.
 
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص معرفی شهدای ارتش در کتاب‌های درسی دانش آموزان گفت: در کتاب‌های درسی بخش‌های مختلفی برای معرفی شهدا در نظر گرفته شده است و یکی از این شهدا، شهید قرنی است.

وی خاطر نشان کرد: برابر هماهنگی انجام شده با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ما این توانایی را داریم تا بخشی از مستنداتی که در خصوص این شهید و شهدای دیگر ارتش وجود دارد را منتشر کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • حضور طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان سریال یاغی
  • طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی | عکس
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی شد +فیلم