Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@04:35:48 GMT

آزادی ۷ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۰۲۸۸

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از آزادی ۷ زندانی و مصالحه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی با تلاش اجرای احکام شورای حل اختلاف اصفهان در ماه مبارک رمضان خبر داد. خبرگزاری میزان - سید محمد موسویان رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در گفتگو با میزان از آزادی ۷ زندانی و مصالحه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی با تلاش اجرای احکام شورای حل اختلاف اصفهان خبر داد و گفت: شورا‌های حل اختلاف استان با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، نقش بسزایی دارند و شورا‌های حل اختلاف می‌توانند در فرایند قضا زدایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان افزود: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و در راستای کاهش جمعیت زندانیان، کارکنان اجرای احکام اصفهان با کمک خیرین توانستند ۱۶۰ میلیون تومان از بدهی محکومان مالی را پرداخت و ۷ زندانی را از زندان آزاد کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری اصفهان اظهار امیدواری کرد: با استفاده صحیح از ظرفیت شورای حل اختلاف و با جلب همکاری مسئولین ستاد دیه و خیران در هر شهر و منطقه می‌توان زمینه آزادی بسیای از محکومین را فراهم آورد و ضمن آزادی زندانیان از زندانی شدن آن‌ها نیز جلوگیری کرد.     بیشتر بخوانید:     سازش ۲۷ هزار پرونده با تلاش ستاد مصلحین در کرمانشاه انتهای پیام/ برچسب ها: اصفهان آزادی زندانی سازش شورای حل ا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصفهان آزادی زندانی سازش شورای حل ا شورا های حل اختلاف استان شورای حل اختلاف ۷ زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

او می‌گوید: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش‌های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت