Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@14:17:02 GMT

کرونایی‌ها با هواپیما سفر نرفتند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۰۵۲۱

کرونایی‌ها با هواپیما سفر نرفتند

به گزارش جام جم آنلاین، چندی پیش ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد که ۵۱ هزار نفر از کسانی که برگه تست مثبت کرونا در اختیار داشتند قرنطینه شان را به فواصل چند کیلومتری شکسته و حتی به مسافرت رفته اند. حال این سوال پیش آمده که این ۵۱ هزار مسافر مبتلا به کرونا چگونه و با کدام وسایل نقلیه به سفر رفتند؟

محمد حسن ذی بخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی در این باره به ایسنا گفت: همه پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرا می شود و بر روند اعمال دقیق و صحیح ابلاغیه ها نظارت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفرها و پروازهای داخلی دو بار یعنی در زمان تهیه بلیت و دریافت کارت پرواز کد ملی مسافر در سامانه ماسک چک می شود و اگر تست مثبتی در آزمایشگاه های سراسر کشور با این کد ملی ثبت شده باشد هیچ گونه بلیتی به آن مسافر نمی فروشیم.

ذی‌بخش ادامه داد: براساس آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده همچنان سامانه ماسک در تمام فرودگاه ها و نمایندگان فروش بلیت هواپیما به صورت حضوری و آنلاین فعال است و هیچ یک از مسافران نمی توانند بدون اخذ تاییدیه از سامانه ماسک اقدام به سفر هوایی کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا قرنطینه مسافرت سفرها پروازهای داخلی سفر هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا

شرکت نورالینک مشغول کار روی تراشه‌ جدیدی به نام Blindsight (کوربینی) است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا برمی‌گرداند.

دریافت 30 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر : یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد
  • (ویدیو) ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • ویدیو/ ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا