Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع نمایندگان شوراهای اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت تأمین آب در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی ظرفیت تولید آب در آب‌شیرین‌کن‌های استان بوشهر را در حال حاضر ۵۳ هزار متر مکعب در روز عنوان کرد و ادامه داد: پروژه‌های آب‌شیرین‌کن به ظرفیت بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز در شهرها و روستاهای استان بوشهر طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بخش دیگری از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در روستاها و شهرها در فصل تابستان افتتاح می‌شود افزود: در حوزه سدسازی در استان بوشهر اقدامات مهم و تأثیرگذاری انجام شده است.

وی به روند ساخت سدهای دالکی، خائیز، باغان، دشت پلنگ و اخند اشاره کرد و ادامه داد: تکمیل و راه‌اندازی این سدها را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و این موضوع از اولویت‌های ما است.

گراوند با اشاره به اینکه آسیب‌ها در شورای روستاها کمتر از شهرها بوده است افزود: نسبت به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی کم لطفی شد و کوچک‌ترین اتفاقات را بزرگنمایی کردند.

وی، نقش شوراهای اسلامی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها را مهم و تأثیرگذار دانست و بیان کرد: در روستاهای استان بوشهر با مشارکت شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها بیش از ۸۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده بازسازی و ترمیم شده است.

استاندار بوشهر افزود: در سال ۹۸، هزار میلیارد تومان و در سال گذشته هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده در اختیار دهیاری‌های استان بوشهر قرار گرفت.

کد خبر 5200920

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر آب شیرین کن ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان کمک مومنانه اردبیل بارش باران شیراز استان بوشهر شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد

رضا نیکو روز سه شنبه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

 رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • بزودی یک طرح نوین رادیو دارویی رونمایی می‌شود
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود
  • آبگیری چهار سد سنگی و ملاتی در اردستان