Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:  فکر می‌کنم در بازی قبلی برابر الاهلی خیلی باهوش و با تدبیر بازی کردیم. با تعویض‌هایمان توانستیم بازی را کنترل کنیم. مهم‌ترین فاکتور بازی فردا این است که برای صعود همه چیز دست خودمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد:‌ چیزی که مسلم است، این است که ما فردا بازی بسیار سختی داریم. تنها چیزی که از بازیکنانم خواسته‌ام، تنها یک نکته بوده است. ما باید فقط خودمان باشیم و اگر خودمان باشیم، شما منتظر نباشید چون سوپرایزی نمی‌بینید.

مجیدی درباره سیستم هجومی تیمش خاطرنشان کرد: در رابطه با بازی هجومی استقلال باید بگویم که این ساختار و فرهنگ باشگاه است و این مدلی است که بازیکنان و هواداران دوست دارند. دنبال کارهای عجیب و غریب نیستیم و این مدل تیم ماست. برای بازی فردا هم به بازیکنانم گفته‌ام به دنبال کارهای عجیب و غریبی نیستیم و می‌خواهیم مدل خودمان بازی کنیم.

سرمربی استقلال درباره غایبان این بازی گفت: به خاطر فشردگی مسابقات بعضی از بازیکنانمان خسته نبودند، در مرز آسیب دیدگی بودند. ما آن‌ها را با تعویض‌هایمان حفظ کردیم. بعضی از تعویض‌هایمان در بازی قبلی به خاطر عملکرد فنی و خستگی نبود و می‌خواستیم بازیکنان آسیب نبینند و ما آن‌ها را حفظ کردیم.

او در پایان گفت: هر نتیجه‌ای که در بازی قبلی الشرطه به دست می‌آمد، باعث نمی‌شد تمرکز من و بازیکنانم بهم بخورد. من بلد هستم که چگونه بازیکنانم را آماده بازی کنم تا هر ۱۱ بازیکنی که فردا بازی می‌کنند، با یک قلب واحد و یک جسم واحد مقابل حریف بازی می‌کنند. چون آخرین کنفرانس است می‌خواهم دو تشکر کنم. اول از نمایندگان AFC که بازی‌ها را با نظم برگزار کردند. دومین تشکر هم از فدراسیون فوتبال عربستان دارم که بهترین هماهنگی را با ما داشتند و نمایندگان الاهلی هرچه که نیاز داشتیم را در اختیار ما گذاشتند و از همه آن‌ها ممنون هستم. امیدوارم در آینده نزدیک تیم‌های عربستانی به ایران بیایند و ما مهمان‌نوازی آن‌ها را جبران کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشاریپوف سکوت خود درباره مشکلاتش در استقلال را شکست

زی‌سان: یکی از مسابقات حساس روز آینده مقدماتی جام جهانی مصاف ازبکستان و هنگ‌کنگ در تاشکند است. دیدار رفت این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان کاتانچ تمام شد تا آنها نیز به مانند ایران ۷ امتیازی باشند و رتبه دوم جدول گروه پنجم را در اختیار داشته باشند. نکته غیرمنتظره در اردوی ازبکستان ترک ناگهانی اردو توسط کاتانچ است.
در آستانه مسابقه فردا جلال‌الدین ماشاریپوف که رهبر تیم ملی فوتبال ازبکستان به شمار می‌رود درباره بازی با هنگ‌کنگ و انتقادات به زمین برگزاری مسابقه، غیبت کاتانچ جدال با ایران و شرایط و مشکلاتش در استقلال صحبت کرده است که در ادامه می‌خوانید.

درباره بازی فردا صحبت کن.
در اولین بازی نمایش خوبی مقابل هنگ‌کنگ داشتیم. در آن بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم و می‌توانستیم با اختلاف بیشتر از دو گل برنده باشیم. می‌خواهیم در بازی فردا پیروز شویم و به دور بعدی راه پیدا کنیم. قصد داریم با این کار هواداران را خوشحال کنیم. بازیکنان برای بازی آماده هستند.

در مورد زمین هنگ‌کنگ زیاد صحبت شده است. شما به عنوان بازیکنی که آنجا بازی کرده‌اید چه می‌توانید بگویید؟
موضوع این است که ما در زمین‌های بدتر هم بازی کرده‌ایم. ما می‌توانیم از زمین عبور کنیم. با وجود شرایط بد زمین، بردیم و از این بابت خوشحالیم. حتی تساوی یا باخت به ذهنمان خطور نمی‌کرد. تمرینات پیش از بازی خود را در آن ورزشگاه انجام دادیم. می‌دانستیم که قرار است در یک زمین کوچک بازی کنیم. می‌دانیم که هنگ‌کنگ و سایر تیم‌های ملی از ما می‌ترسند.

غیبت فردا کاتانچ چه تاثیری روی بازیکنان خواهد داشت؟
همه بازیکنان حرفه‌ای هستند. توافق کردیم که جلسه با بچه‌ها جدی گرفته شود. فردا نباید اجازه بدهیم که نبود سرمربی مشخص شود و باید حال خوب را با آنها تقسیم کنیم.

مشکلاتت در «استقلال» حل شده است؟
مشکلی در استقلال ندارم. یک روز به دلیل درخواست مرخصی در تمرین شرکت نکردم. گزارش‌های مختلفی وجود داشت، اما مشکلی وجود نداشت، همه چیز خوب است و خوشحالم.

اگر هنگ‌کنگ را ببریم، خود به خود به دور بعد صعود می‌کنیم. فعلا فقط سوال اول حل نشده باقی مانده است. به‌عنوان بازیکنی که در لیگ برتر ایران بازی می‌کند، شکست دادن آنها را در ورزشگاه آزادی چقدر واقع بینانه می‌دانید؟
وقتی در «استقلال» با بازیکنان تیم ملی ایران صحبت کردم، گفتند ازبکستان قدرتمند است. همانطور که چندی پیش گفتم همه از تیم ملی ازبکستان می‌ترسند. امروز می‌توانیم بدون ترس با هر تیم ملی بازی کنیم.

دیدار تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ که از دور چهارم گروه "E" مرحله دوم مقدماتی جام جهانی برگزار شد فردا از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود. این دیدار به میزبانی ورزشگاه «بنیادکار» برگزار می‌شود.

منبع: ورزش سه 

tags # ماشاریپوف سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • ماشاریپوف سکوت خود درباره مشکلاتش در استقلال را شکست
  • ماشاریپوف: با استقلال حالم خوب است و مشکلی نیست