Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهارداشت:هدفی که برای انقلاب اسلامی در ابتدا اعلام شده و پیوسته امامان این انقلاب تاکید داشتند تعالی و تکامل و قرب الهی است و در مرحله پایین‌تر انسان سازی و مرحله آخر ایجاد جامعه اسلامی با همه مشخصات و آثاری که باید در این موضوع مانند عدالت، معنویت و توحید لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در کنار همه خدمات خوب و شایسته فرزندان این ملت در قالب سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان وظیفه دارند پیوسته در کنار مردم و با مردم مشکلاتشان را مرتفع و خدماتشان را نصیب آن بخش مردم که به شدت نیازمند هستند ارائه کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خداوند را سپاس گذاریم که در همه ماموریت‌هایی که سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف دنبال می‌کند در کنار محرومان باشیم.

او  بیان کرد: ما این روزها شاهد اتفاقاتی هستیم که احساس می‌کنیم ناسپاسی انجام می‌شود آن هم ناسپاسی ویژه زیرا افرادی که با کمک مردم تحصیل‌کرده و در جاهای مختلف ارتقا یافتند امروز حداقل کارشان خدمت به مردم است.

سردار شفاهی تصریح کرد: در این بازه زمانی ۴۲سال انقلاب با همت مسوولان نظام جمهوری اسلامی اقدامات ارزشمندی انجام شده که یکی از مباحث محوری تاکید شده به متولیان این نظام خدمت صادقانه به مردم با تمام ظرفیت‌های موجود است.

معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه نیر در حاشیه این مراسم گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان سبدهای کالا و ارزاق عمومی تهیه و توزیع می‌شود.

سرهنگ علی اکبر جعفری ادامه داد: در ۲ سال گذشته یکهزار و ۲۶۰ سری جهیزیه تحت عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان تقدیم شده است.

او  با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ نیز از همین ابتدای سال ۲۲۳ سری جهیزیه کاملا ایرانی شامل ۹ قلم جنس از کارخانه‌های داخلی در کل سیستان و بلوچستان تقدیم نیازمندان خواهیم کرد خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار پرس غذا طبخ مشارکتی، تهیه و توزیع هفت هزار سبد کالا، اعطای ۲۲۳ سری جهیزیه، توزیع ۱۰ هزار ماسک و حمایت از ۴۰۰ نفر از کارگران ساختمانی در دستور کار است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهیزیه نوعروسان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب