Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین مازندران مهدی رازجویان صبح پنجشنبه به مناسبت روز شورا در نشست با جمعی از شوراهای مرکز استان با تاکید بر استفاده شوراها از نظرات و ظرفیت نخبگان منطقه گفت: تأسیس شوراها نماد مردم‌سالاری در کشور است.

 

وی با گرامی‌داشت ۹ اردیبهشت روز شوراها، اظهار داشت: مردم با شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش مهمی در توسعه منطقه خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رازجویان با تاکید بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بعد از شروع به کار باید از نظرات و ظرفیت تمام نخبگان منطقه بهره‌مند شوند، تصریح کرد: منطقه‌ای به توسعه همه‌جانبه می‌رسد که تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها دیده شود.

 

وی ادامه داد: شناسایی کمبودهای یک شهر یا روستا و تلاش برای جبران آنها نیاز به خرد جمعی و استفاده از نظرات کارشناسان اهل فن دارد لذا شوراها می‌توانند با یک برنامه‌ریزی مناسب در این مسیر حرکت کنند.

 

معاون استاندار مازندران انتخاب شهردار و دهیار کاربلد، متعهد، متخصص و جهادی را وظیفه سنگین شوراها دانست و افزود: همکاری و اتحاد بین شوراها با شهردار یا دهیار در یک مسیر کارشناسی و مناسب، می‌تواند جلب رضایت مردم را در پی داشته باشد.

 

رازجویان اظهار داشت: امروز کشور نیاز به شهرداران و دهیاران جهادی و موفق دارد و انتخاب آنها در گرو تصمیم منطقی و درست شوراها است.

 

وی ادامه داد: یکی از وظایف شوراها شناسایی سرمایه‌گذاران دارای اهلیت است تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، اقدامات متنوعی در سطح شهر و روستا رقم بخورد.

 

وی برخورد دستگاه‌های امنیتی با اعضای متخلف شوراهای اسلامی شهر و روستا را اقدامی مورد تقدیر دانست و افزود: هر چه فضای شوراها، سالم و بدون تخلف باشد، امکان خدمات‌رسانی به مردم بیشتر می‌شود.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا مشارکت حداکثری کار جهادی شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»