Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:54:12 GMT

بزرگترین خدمت و رهروی از شهدا، خدمت بی‌منت به مردم است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۱۱۶۷

بزرگترین خدمت و رهروی از شهدا، خدمت بی‌منت به مردم است

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:به دنبال رفع موانع و اعمال پشتیبانی‌ها از جامعه کارو کارگری هستیم.

علی آشتاب امروز نهم اردیبهشت ماه در مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک فضای آرام، تعاملی، خدمتی در خدمت مردم هستیم این‌ها به برکت خون شهدا  و فداکاری ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در محضر شهدا اظهار کنیم که ما خودمان را مدیون شما می‌دانیم و موظف و مکلف به پیروی راه، هدف و آرمان شما هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امروز بزرگترین خدمت و رهروی از شهدا، خدمت بی‌منت به مردم است و جامعه کارگری و کارفرمایی استان جزیی از جامعه از کشور هستند که در حال خدمتگزاری به جامعه هستند.

آشتاب بیان کرد: همه تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حفظ امنیت و آرامش برای رونق تولید و خدمتگزاری دارد و در این راستا از همکاری دستگاه‌های اجرایی استان که با این اداره کل تشکر می‌کنم.

وی افزود: باتوجه به اینکه امسال  "سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده قطعا در این راستا نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش هستیم و چنانچه فضای کسب و کار آرام باشد قطعا شاهد تولید بهتر و بیشتر خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه باید به دنبال رفع موانع و اعمال پشتیبانی‌ها باشیم، عنوان کرد: بر اجرای قانون در راستای برداشتن موانع تاکید داریم تا از جامعه کار و تولید حمایت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته کار و کارگر وزارت تعاون توليد کار و تولید شهدا کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و مسولین ادامه دهنده راه شهدا باشیم/خدمت به مردم اولویت باشد

دریافت 13 MB کد خبر 6064028

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند
  • مردم و مسولین ادامه دهنده راه شهدا باشیم/خدمت به مردم اولویت باشد
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند