Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:27:56 GMT

۵۹۳ نفر از داوطلبان شورای شهر اصفهان تأیید صلاحیت شدند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۱۴۸۷

۵۹۳ نفر از داوطلبان شورای شهر اصفهان تأیید صلاحیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی با تاکید بر اینکه برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۱۴شهر شهرستان اصفهان، ۵۹۳ نفر از ثبت نام کنندگان از سوی هیأت‌های اجرایی و  نظارت شهرستان، تایید صلاحیت شدند یاد آور شد: طبق بررسی های نهایی از مجموع ۹۹۳ نفر ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات پیش رو مجموعا صلاحیت۵۹۳  داوطلب تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانداراصفهان خاطرنشان کرد: از مجموع۹۹۳ نفر ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ، ۵۱ نفر نیز انصراف داده اند. فرماندار اصفهان با بیان اینکه برای ۱۳ کرسی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان مجموعا ۶۶۰ نفر ثبت‌نام کردند.

 وی اظهار داشت : پس از بررسی هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان ، مجموعا ۳۹۸ نفر تایید و ۳۴ نفر از حضور در انتخابات انصراف داده‌اند.

سیستانی همچنین افزود: در شهر بهارستان نیز از مجموع ۱۳۷ داوطلب ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات شورای اسلامی، پس از بررسی صلاحیت ها در هیات‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت ۶۸ نفر احراز شد. همچنین از مجموع ۱۳۷ ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات شهر بهارستان ۷ نفر انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس، داوطلبین رد صلاحیت شده  به مدت چهار روز از تاریخ نهم  تا دوازدهم اردیبهشت ماه می توانند با مراجعه به هیات نظارت استان، مستقر در ساختمان دفتر فنی استانداری اعتراض خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان صلاحیت شورای شهر انتخابات ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب و معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

اعضای ناظر در شورای نظارت بر صدا و سیما انتخاب شدند

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران