Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در خصوص روز شوراها اظهار کرد: شوراها نمادی از مردمسالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی هستند.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان دنا گفت: تشکیل شوراهای اسلامی در نهم اردیبهشت ماه سال 59 در راستای مردمسالاری دینی و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بنا به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ایجاد حلقه‌ای ارتباطی بین مردم و دولت بوده و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یقینا خدمت بی‌منت به شهروندان دنا در یکسال گذشته انجام خدمات مشارکتی در کنترل ویروس کرونا، آتش سوزی‌ها در لباس عضویت در شوراها توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است.

فرماندار دنا با تبریک روز ملی شوراهای اسلامی و قرار گرفتن در آستانه انتخابات دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا از زحمات و خدمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان صمیمانه قدردانی می‌‌کنم.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم این شهرستان با حضور گسترده و هوشمندانه در انتخابات ۱۴۰۰ افراد توانمند و شایسته‌ای را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در  شهرستان دنا  برگزینند.

انتهای پیام/
      

منبع: فارس

کلیدواژه: روز ملی شوراها شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و حمایت فرماندار تفتان از پاسخ پشیمان کننده سپاه پاسداران به رژیم شکست خورده صهیونیستی

 علیرضا شهنوازان  با صدور پیامی از اقدام پشیمان کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، قدردانی و مراتب حمایت همه جانبه خود را ابراز داشت.

  پس از اقدام قاطع و بازدارنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بمباران مواضع حساس رژیم شکست خورده صهیونیستی با صدور پیامی ضمن قدردانی از این موثر، حمایت همه جانبه در راستای اهداف سپاه پاسداران و از مجاهدت واقعی ابراز داشت.
در متن این پیام قدردانی آمده است:

                 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ﴿سوره مبارکه الصف آیه ۴﴾
خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند!
علیرضا شهنوازان گفت: رحمت واسعۀ خداوند برآن مادران و پدرانی که شما شجاعان نبرد در میدان کارزار و‏‎ ‎‏مجاهدان با نفس در شبهای نورانی را در دامن پاکشان تربیت نمودند،مژده باد به شما‏‎ ‎‏جوانان برومند در تحصیل رضای پروردگار که از بالاترین سنگرهای روحانی و جسمانی‏‎ ‎‏ظاهری و باطنی پیروزید. مبارک باد 
پاسخ قاطع به جنایات بی شرمانه رژیم کودک کش صهیونیستی در نقض آشکارحقوق بشر در نسل کشی مردم مظلوم غزه و زیر پا گذاشتن حقوق بین المللی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت بهترین رزمندگانمان گردید، مطالبه ای ملی و به حق از جانب یکایک ملت مقاوم ایران اسلامی برای مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی بود که این مطالبه را با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به عینه نشان دادند، به فضل الهی برابر وعده صادقی که داده شده بود این انتقام، به موقع  و سخت توسط رزمندگان شجاع ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق گردید.
پاسخی درهم کوبنده که عیار و توان نظامی و قدرت بازدارندگی مجاهدان ما را به رخ مستکبران عالم کشید، حمله ای چند وجهی و پیچیده با ترکیبی از صدها پهپاد و موشک تولید شده توسط غیور مردان کشورمان، قدرتی که مایه امید و خوشحالی دوستان ما و آزادگان جهان گردید و بهت و وحشت دشمنان را بهمراه داشت.
شهنوازان تصریح کرد: امروز رزمندگان ما که فرزندان خالقان حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند با این انتقام درس آموز، بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی را سرافراز و سربلند کردند و باعث افزایش عزت ایرانی در سراسر دنیا شدند.
اقدامی به موقع که برای فلسطین قهرمان و مردم مظلوم و مقتدر غزه، امیدآفرین و پشتوانه عزم، اراده و انگیزه مقدس و مصمم مقاومت برای ابطال‌ رویای دشمن صهیونیستی از تشدید جنایت گری های فجیع و وحشیانه و ادامه نسل کشی، محاصره ضد بشری، گرسنگی و قحطی‌سازی برای پایان تاب آوری و تسلیم باریکه غزه قرار داد.
نماینده دولت در شهرستان تفتان: نیز همراه با ملت قهرمان ایران اسلامی و همه آزادی خواهان جهان ضمن قدردانی از مجاهدان فی سبیل الله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حمایت قاطع و همه جانبه از این اقتدار غرور آفرین، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام،ابراز می دارد: شهیدان بزرگی در این راه مقدس، مشتاقانه جان خود را فدا کردند و ما معتقدیم و این باور ماست که برکت خون این شهدا باعث سرعت‌گیری افول رژیم صهیونیستی گردیده است و ما نیز با ادامه دادن راه شهدای عزیزمان تا نابودی کامل این غده سرطانی یک لحظه از پای نخواهیم نشست.


علیرضا ــ شهنوازان ــ فرماندار.ــ تفتان

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • قدردانی مردم ولایتمدار شهرستان چادگان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • قدردانی و حمایت فرماندار تفتان از پاسخ پشیمان کننده سپاه پاسداران به رژیم شکست خورده صهیونیستی
  • در اجرای طرح نور؛ پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران با ۱۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل می‌شود
  • بررسی ارائه گزارش آخرین وضعیت انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان در کمیسیون شوراها