Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «محیا» به صورت رادیو فیلم از شبکه رادیویی نمایش، پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش؛ فیلم سینمایی «محیا» جمعه (دهم اردیبهشت ماه) به صورت رادیو فیلم از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

«محیا» فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اکبر خواجویی است و داستان آن درباره دانشجوی پزشکی است که به دیدن مردگان و خون به شدت حساسیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این فیلم سینمایی، آزیتا حاجیان، شهاب حسینی، الهام حمیدی، برزو ارجمند، مریم بوبانی و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش می‌پردازند.

رادیو فیلم «محیا» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا و تنظیم رادیویی و گویندگی ملیحه شبانیان روز جمعه دهم اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو رادیو نمایش رادیو فیلم رادیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که این سنگربان 39 ساله در میانه مسابقات لیگ بیست و سوم و پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران که با بازی برای باشگاها پرتعداد و بزرگی نظیر پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن همراه بوده، از تصمیم خود برای پایان مسیر حرفه‌ای خبر داده بود.

در لیگ بیست و سوم کریستوفر کنت، گلر اصلی فولاد خوزستان بوده و طی 20 مسابقه به میدان رفته که موفق به ثبت 8 کلین‌شیت شده است. برای شهاب این آمار اما طی 4 مسابقه‌ای که بازی کرده خوب پیش نرفته و او تنها یک مرتبه موفق به بسته نگه داشتن دروازه و چشیدن طعم پیروزی شده و در 3 بازی دیگر به همراه هم تیمی‌هایش بازنده از زمین خارج شده که مقابل هوادار در تهران بوده است.

شهاب در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل با بازوند کاپیتانی در مصاف با مس رفسنجان بازی کرد و تیمش در پایان با یک گل بازنده شد. او به احتمال فراوان در چند هفته باقی‌مانده تا پایان مسابقات به دلیل شرایط خاصی که در اردوی قرمزپوشان اهوازی وجود دارد، شاید بیشتر شانس بازی پیدا کند.

بی‌شک همه فوتبالیست‌ها آرزو می‌کنند که آخرین سال فوتبالی آنها با خاطرات خوش و در صورت امکان با کسب جام به پایان برسد، اما برای شهاب در این مورد اصلا ماجرا خوب پیش نرفته و او در حالی بازی‌های پایانی خود را با بازوبند کاپیتانی در عرصه حرفه‌ای پشت سر می‌گذارد که فولاد به‌صورت رسمی در جمع تیم‌های قعرنشین حضور دارد و اگر بازیکنان و کادر فنی این تیم غفلت کنند، حتی ممکن است این فصل که سراسر در اهواز آشوب بوده، با اتفاقات تلخ و دردناک‌تری هم همراه شود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات