Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سید محمد صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان امشب ۹ اردیبهشت ماه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی نقش رئیس جمهور در حل مشکلات کشور پرداختند.

صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کشور را سه قوه اداره می‌کند لذا تفکیک قوا صورت گرفته است گفت: بخشی از امور را قوه مقننه، بخش دیگر را قوه قضاییه و بخش دیگر را قوه مجریه انجام می‌دهند، اما آیا واقعاً به همین سادگی که می‌گوییم سه قوه هر کدام از آن‌ها یک سوم ماجراست یا اینکه در مقام اختیارات و دسترسی‌ها امکانات قابل قیاس نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قوه مجریه دولت است، اما در مقام مسامحه حکومت را دولت می‌گویند افزود: دولت به قدری بزرگ و گسترده است که ما به ازاء حکومت معنا می‌شود، به یک معنا می‌توان گفت که کشور را دولت اداره می‌کند، بخش عمده وظایف و مسئولیت‌های حکومتی بر دوش دولت است و در مقام مقایسه وقتی می‌خواهند امتیازی بدهند می‌گویند ملاحظه دولت را بیشتر کنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: بودجه کشور به پیشنهاد دولت به تصویب می‌رسد این بودجه بسیار گسترده است.

هرندی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد بودجه در اختیار دولت است و درصد ناچیزی از آن دست دو قوه دیگر است که آنهم دولت باید به هر دوی آن‌ها بودجه تخصیص بدهد گفت: جایگاه دولت جایگاهی بی بدیل است.

در حال تکمیل..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات 1400 احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر کشور تحمیل می‌شود.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر، نگاهی فراسازمانی و فرابخشی داشته باشد؛ این ستاد نیازمند تحول است.

رئیس جمهور گفت: مسئول‌سازی نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه مواد مخدر بسیار اهمیت دارد. در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

وی افزود: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

کد خبر 6083794 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌است
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی
  • مراسم ترحیم پرویز داوودی برگزار شد