Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:02:41 GMT

غرق شدن جوان ۲۱ ساله در آبشار تنگ تامرادی بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۴۷۶

غرق شدن جوان ۲۱ ساله در آبشار تنگ تامرادی بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان ۲۱ ساله به نام "کامیار خلفی" در آبشار تنگ تامرادی واقع در شهرستان بویراحمد غرق شد.

"جهانبخش وحدت نژاد" افزود: امروز ساعت ۱۵ و ۶ دقیقه در پی گزارشی مبنی بر غرق شدگی جوان ۲۱ ساله‌ای در آبشار تنگ تامرادی واقع در بویراحمد، پایگاه اورژانس سپیدار و کمکی دشتروم به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مصدوم فاقد علایم حیاتی بود و تکنسین‌های اورژانس اقدام به احیا وی کردند.
به گزارش ایسنا، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحویل داده شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد فوریت پزشکی غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند