Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که پس از مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن جویا شدن وضعیت تیم‌های ملی کشتی از محمد بنا و غلامرضا محمدی، برای آن‌ها در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی، دکتر مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، دکتر دکتر جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، رئیس فدراسیون کشتی و تنی چند از مسئولان سیاسی و ورزشی کشور نیز در این دیدار حضور داشتند.

جلسه‌ی فدراسیون‌های ورزشی با رئیس مجلس در مورد بودجه برگزار می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در آینده‌ای نزدیک با منتخب روسای فدراسیون‌های ورزشی جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده سخنانی را در مورد بودجه بسیار کم فدراسیون‌های ورزشی در حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.

بر این اساس مقرر شده است منتخبی از روسای فدراسیون‌های ورزشی جلسه‌ای را با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار و در مورد دغدغه‌های بودجه‌ای نقطه نظرات خود را با دکتر محمدباقر قالیباف در میان بگذارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی قول داده است پیگیر مشکلات بودجه‌ای فدراسیون‌های ورزشی باشد.

بیشتر بخوانید

قالیباف: هزینه کردن در ورزش پول دور ریختن نیست/ سلطانی فر: در فرآیند تصویب بودجه کمک شایانی از سوی دولت و مجلس به ورزش کشور شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی رئیس مجلس شورای اسلامی فدراسیون های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان کشورمان به‌عنوان رئیس کمیته پزشکی و علوم ورزشی کمیته پارالمپیک آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا طی حکمی جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان جمهوری اسلامی ایران را برای چهار سال به‌عنوان رئیس کمیته پزشکی و علوم ورزشی این کمیته انتخاب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی