Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز و امشب با برگزاری دیدارهای گروه A و C مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و چهره تیم‌های راه‌ یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته ششم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن، پنجشنبه شب با برگزاری دیدارهای گروه‌های B، C و E آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه B، تراکتور ایران با پیروزی ارزشمند مقابل شارجه امارات در رده دوم جدول باقی ماند. تراکتور پس از الوحده، دومین تیم برتر رده‌بندی بهترین تیم‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه است و برای قطعی کردن صعود خود باید امیدوار باشد یکی از اتفاقات زیر رخ دهد.

شکست استقلال تاجیکستان با اختلاف حداقل یک گل یا الهلال عربستان با اختلاف حداقل دو گل می‌تواند تراکتور را به جمع 16 تیم پایانی برساند. تساوی دیدار الدحیل و الاهلی یا شکست استقلال ایران مقابل الشرطه، دیگر سناریویی خواهد بود که صعود تراکتور را در پی خواهد داشت. شارجه در این گروه به‌عنوان صدرنشین راهی یک‌هشتم نهایی شد.

در گروه C، فولاد ایران مقابل الوحدات اردن شکست خورد و کار خود را در مسابقات امسال با قعرنشینی به پایان رساند. النصر جدال حساس با السد را به سود خود به پایان رساند تا با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یابد. شانس شاگردان ژاوی ارناندس برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی هم بسیار کاهش یافت.

النصر صعود کرد، السد از یک‌ هشتم نهایی دور شد

در گروه E اما همه چیز بر وفق مراد دو تیم نخست جدول بود. پرسپولیس ایران 4 بر 2 از سد الریان گذشت تا با 15 امتیاز، بهترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب لقب بگیرد. الوحده امارات نیز بر گوای هند غلبه کرد تا 13 امتیازی شود و با  کسب عنوان بهترین تیم دوم رده‌ دومی گروه‌های پنج‌گانه، راهی یک‌هشتم نهایی شود.

به گزارش تسنیم، استقلال از ساعت 22:15 امشب (جمعه) در گروه C مسابقات مقابل الشرطه عراق صف‌آرایی خواهد کرد. آبی‌ها با غلبه بر نماینده عراق، به‌عنوان صدرنشین یا یکی از برترین تیم‌های رده دوم راهی یک‌هشتم نهایی خواهند شد، اما تساوی یا شکست باعث کاهش بخت صعود شاگردان فرهاد مجیدی می‌شود. دیدار الدحیل و الاهلی ساعت 00:45 بامداد شنبه برگزار خواهد شد.

با توجه به نتایج رقم خورده و در شرایطی که هنوز دیدارهای هفته پایانی گروه‌های A و C برگزار نشده، با در نظر گرفتن باقی ماندن شرایط فعلی تیم‌های دوم گروه‌های A، B و E به یک‌هشتم نهایی صعود کرده‌اند و پرسپولیس، تراکتور و استقلال، نمایندگان ایران در این مرحله هستند. به ترتیبی که پرسپولیس به مصاف تیم نخست گروه A یعنی استقلال تاجیکستان خواهد رفت، تراکتور مقابل صدرنشین گروه D یعنی النصر عربستان صف‌آرایی خواهد کرد و استقلال به مصاف تیم دوم گروه A یعنی الهلال عربستان می‌رود. اینها البته احتمالات است و باید منتظر برگزاری مسابقات امروز و امشب (جمعه) ماند تا در نهایت تکلیف 8 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب مشخص شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال تراکتور تبریز فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا یک هشتم نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد