Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شکست 6-2 آاس رم مقابل منچستریونایتد در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، پائولو فونسکا گفتگویی با خبرنگاران داشت. فونسکا با این باخت سنگین، یک گام دیگر به از دست دادن شغل خود در پایتخت ایتالیا نزدیک تر شد.

سرمربی پرتغالی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

قطعا شکست سنگینی است. نیمه اول خوبی داشتیم اما دقیقا به همان اندازه در نیمه دوم بد ظاهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 بازیکن را در نیمه اول از دست دادیم و طبق قوانین، دو تعویض باقیمانده ما نیز از بین رفت. اسمالینگ و دیاوارا با زحمت به کار خود ادامه دادند و در شرایط عادی نیاز به تعویض داشتند اما نمی توانستیم کسی را جایگزین آنها کنیم. نیمه دوم بسیار سختی بود. [طبق قوانین، 5 تعویض هر تیم باید حداکثر در 3 مقطع انجام شود]

توضیح اینکه چرا عملکرد تیم در نیمه دوم با نیمه اول تا این اندازه متفاوت شد، دشوار است. در نیمه دوم فاقد تمرکز و جدیت بودیم؛ گویا اصلا در زمین بازی نبودیم. توضیح این افت واقعا دشوار است. فضای زیادی در اختیار آنها قرار دادیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. وقتی گل سوم را خوردیم، تیم از نظر ذهنی آنقدر قوی نبود که روی پای خود بایستد. بازی کردن مقابل منچستریونایتد به اندازه کافی سخت است؛ به خصوص حالا که سه بازیکن خود را در نیمه اول از دست دادیم و برای نیمه دوم دیگر هیچ تعویضی نداشتیم.

به نظرم همین که به نیمه نهایی رسیدیم و یک نیمه خوب در زمین منچستریونایتد داشتیم، بسیار مثبت است. تیم ثابت کرد که توان رقابت دارد اما همه چیز در نیمه دوم اشتباه پیش رفت. به نظرم مشکل تیم فنی و تاکتیکی نبود. با رویکرد مناسبی وارد مسابقه شدیم و دیدیم که این رویکرد در نیمه اول کاملا جواب داد چون منچستریونایتد به غیر از گل اول دیگر موقعیتی نداشت. انتخاب تاکتیک و ترکیب ما برای این بازی منطقی بود.

به نظرم دلیل اصلی این باخت، از دست دادن سه بازیکن مهم در نیمه اول بود. همه برنامه های ما به هم ریخت و البته بازیکنان در نیمه دوم فاقد ذهنیت لازم بودند. 

از فونسکا سوال شد که وقتی تیم 2-1 جلو بود، آیا بهترین گزینه برای نیمه دوم، پارک کردن اتوبوس مقابل دروازه خودی نبود؟ سرمربی رم در این مورد افزود:

دقیقا به دنبال همین شیوه بودیم اما وقتی توپ را در اختیار داریم، راه دیگری جز حمله وجود ندارد. گل های دوم و سوم را دقیقا روی ضدحمله خوردیم. تیم پس از گل سوم از نظر ذهنی کاملا به هم ریخت. تیم باید درک می کرد حتی باخت 3-2 هم بد نیست و لازم بود واکنش مناسبی نشان بدهیم. در ادامه اسمالینگ و دیاوارا مصدوم شدند و نیاز به تعویض داشتند. در این شرایط واقعا کاری از دست مربی برنمی آید.

به دنبال بهانه نیستم چون مسئولیت هر نتیجه ای با مربی است. می دانید که به دنبال فرار کردن از مشکلات و بهانه آوردن نیستم اما واقعا شرایط سخت پیش رفت و از کنترل خارج بود. فقط می خواهم اوضاع تیم در نیمه دوم را توضیح بدهم. قطعا مقصر اصلی من بودم. 

شرایط برای بازی برگشت سخت است و واقعا نمی دانم با چه رویکردی بازیکنان را آماده کنم. مشکل اینجاست که حتی نمی دانیم برای بازی روز یکشنبه مقابل سمپدوریا چه بازیکنانی در دسترس هستند. درحال حاضر بیش از اینکه نگران بازی برگشت باشم، نگران آمادگی بدنی بازیکنان هستم. باید بگویم واقعا امکان بازگشت در بازی برگشت بسیار دشوار است.

پنالتی منچستریونایتد واقعا خطا نبود. از نظر من خطا نبود و سولسشر بعد از بازی نیز به من گفت که آن صحنه را پنالتی ندیده است. آن گل، سرنوشت بازی را به طور کامل عوض کرد.

آخرین روزهای من در رم؟ خواهیم دید. اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست. به زودی صحبت خواهیم کرد. 

 

اخبار داغ 

تجاوز به هانیه توسلی در مدت 4 سال! / خودش افشا کرد! + سند برترین های قرن با محمود کلهر: جواد منافی به قدری خوب بود که پست مجتبی محرمی را عوض کرد باشگاه پرسپولیس: با چه معیاری، یک تیم را در شرایط نابرابر وادار به حضور در دربی می‌ کنند؟ مهران کاظمی خطاب به پرسپولیسی ها: حمایت های فراقانونی بد عادت تان کرده است جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس در صورت نرسیدن به لیگ قهرمانان / گاتزتا دنی کارواخال فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد / اوندا سرو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه اول نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک فرود وحشتناک هواپیما در سنندج

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 لحظات فرود ترسناک هواپیمای فوکر ۱۰۰ در فرودگاه سنندج را می‌بینید که در لحظات نهایی با باد بسیار شدیدی مواجه می‌شود اما خلبان هواپیما را کنترل می‌کند و به خوبی فرود می‌آید. بادهای شدید از جمله قیچی باد در لحظات نهایی فرود همواره مشکلات خاص خود را دارد و در صورتی که شدت باد بالا باشد یا هواپیما قابل کنترل نباشد خلبان از فرود انصراف می‌دهد اما خلبان آسمان به خوبی توانست هواپیما را کنترل کند.

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • لحظه ترسناک فرود وحشتناک هواپیما در سنندج
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد