Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم حسینی پنجشنبه شب در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم ( ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت ) در نشستی که با حضور خبرنگاران شهرستان به صورت برخط ( آنلاین ) برگزار شد، افزود: تهیه و توزیع وسایل الکترونیکی با همکاری و پیگیری مدیران، معلمان و مسوولان منطقه به نحو مناسبی صورت گرفت .

وی به برگزاری پویش های مردمی برای جمع‌آوری کمک ها به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و همچنین خرید دستگاه اکسیژن برای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال که با همکاری و پیگیری فرهنگیان در کم‌ترین زمان ممکن انجام شد، اشاره کرد و ادامه داد: این همیاری‌ها بر حسب ضرورت همچنان ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول به برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال به خاطر شیوع کرونا  بیشتر برنامه‌ها با همکاری خبرنگاران و رسانه‌های گروهی در فضای مجازی برگزار می‌شود و هدف اصلی قدردانی از فرهنگیانی است که با وجود این ویروس به دانش‌آموزان خالصانه خدمت کردند.

حسینی همچنین به دیدار فرهنگیان با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و تهیه و پخش کلیپ و برخی محتواهای فرهنگی در راستای تکریم فعالان عرصه تعلیم و تربیت خبر داد که هفته آینده انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش مهریز اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۲ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در ۱۰۶ مدرسه در شهر مهریز و روستاها با همکاری ۵۶۰ نفر از معلمان به فراگیری دروس مختلف و امور پرورشی طبق مقررات مشغول تحصیل هستند و این اقدام‌ها با توجه به ادامه شیوع کرونا بدون وقفه در فضای مجازی ادامه دارد.

حسینی از تحصیل یک هزار و ۱۷۰ نفر از دانش‌آموزان  اتباع خارجی و مهاجران سایر استان‌های کشور در این شهرستان خبر داد که از این تعداد، حدود یک هزار نفر آنها شهروندان خارجی هستند و بقیه هموطنان ایرانی هستندکه خانواده های آنها بنابر ضرورت شغلی در واحدهای تولیدی این شهرستان فعالیت دارند.

وی بیان کرد: این دانش‌آموزان در برخی مدارس به صورت اختصاصی و جمعی نیز به صورت پراکنده در سایر مدارس در حوزه شهری و روستاهای بخش مرکزی مشغول تحصیل هستند.

این مسوول به همکاری خیران در ساخت واحدهای آموزشی، پرورشی، کارگاه‌های فنی و سالن‌های چند منظوره و نیز ورزشی در منطقه خبر داد که سال ۱۳۹۹ از ۳۱ پروژه  ۲۱ مورد آن خیری بود که این نشان دهنده اهمیت حضور مردم نیکوکار در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است .

حسینی همچنین به شعار سال ۱۴۰۰« تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»  از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری در صحنه حضور دارند و وظایف خود را انجام می‌دهند به خصوص برای انتخابات امسال همه در کنار هم مشارکتی پرشور دارند  وفاداری خود راباردیگر به نظام و انقلاب‌اسلامی نشان می‌دهند.

در پایان این نسشت به سووال خبرنگاران در خصوص آموزش در فضای مجازی، رعایت نکات بهداشتی، مسایل  آموزشی و پرورشی و همکاری خیران در مدرسه‌سازی پسخ داده شد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ درصد در ۱۴۰ روستای پنج دهستان ارنان، میانکوه، تنگچنار، خورمیزات و بهادران زندگی می‌کنند و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

برچسب‌ها مهریز سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها ویروس کرونا گوشی‌های هوشمند مقام معظم رهبری یزد فضای مجازی فرهنگیان دانش‌آموزان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ویروس کرونا مهریز سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ویروس کرونا گوشی های هوشمند مقام معظم رهبری یزد فضای مجازی فرهنگیان دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!