Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@19:06:23 GMT

شهید مجتبی برسنجی در جمع داغ‌های توییتر فارسی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۳۵۷۷

شهید مجتبی برسنجی در جمع داغ‌های توییتر فارسی

همزمان با اربعین شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی کاربران شبکه های اجتماعی مازندران ضمن قدردانی از رشادتهای این شهید عزیز، هشتگ‌های کبوتران حرم و شهید مجتبی برسنجی را در توییتر فارسی داغ کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم اربعین شهید مدافع حرم ستوان یکم پاسدار مجتبی برسنجی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خانطومان و سرداران شهید شهرستان سوادکوه پنج شنبه شب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجتبی برسنجی متاهل، ۲۷ساله و عضو نیروی قدس سپاه اهل سرخکلای زیراب بود که در مبارزه با نیرو‌های داعش و بیگانه در منطقه المیادین سوریه به خیل عظیم شهدا پیوست.

فعالیت در هیأت مذهبی تبلیغات اسلامی با نام هیأت حضرت علی‌اکبر هلال احمر سوادکوه و راه‌اندازی حسینیه سیار با نیسان و‌ مداحی ایام محرم و مناسبت‌های دینی و مذهبی، فعالیت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر از کارهای مردمی این شهید بزرگوار بوده است.

شهید برسنجی دومین شهید مدافع حرم زینب (س) در شهرستان سوادکوه است.

بمناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی کاربران فضای مجازی مازندران هشتگ‌های #کبوتران_حرم، #شهید_مجتبی_برسنجی را در بستر توییتر و اینستاگرام با هدف بازخوانی وصیت نامه های شهدای مدافع حرم، دفاع از مظلومیت شهدای مدافع حرم با توجه به صحبت های اخیر ظریف، معرفی شهید برسنجی و سایر شهدای مدافع حرم استان مازندران و بیان رشادتهای شهدای مدافع حرم در دستور کار قرار دادند

کاربران، ذیل کلیدواژه #کبوتران_حرم، #شهید_مجتبی_برسنجی یاد این شهید عزیز را در فضای مجازی گرامی داشتند و این دو کلید واژه در جمع داغ‌های توییتر فارسی قرار گرفت.

در ادامه تنها تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید مجتبی برسنجی شهدای مدافع حرم شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور سوادکوه به مدت پنج روز به‌صورت مقطعی مسدود شد.

یدالله جهان‌تاب ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اینکه به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت سال جاری دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این محور به مدت پنج روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان اینکه محدودیت به صورت شبانه‌روزی است، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان‌پذیر است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران از رانندگان خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 746920

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران