Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان‌های گیلان و قزوین فردا(شنبه، ۱۱ اردیبهشت) برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت سرمایه گذاری استان گیلان از صاحبان سهام دعوت کرد در روز 11 اردیبهشت 99 به صورت آنلاین در مجمع الکترونیکی این شرکت حضور بهم رسانند.

شرکت سرمایه گذاری استان قزوین نیز با انتشار آگهی از صاحبان سهام دعوت کرده است تا فردا(11 اردیبهشت) به صورت آنلاین در مجمع الکترونیکی این شرکت حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است در روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت، افراد می توانند بدون واسطه برای معامله یا نگهداری سهام عدالت خود تصمیم بگیرند. برای فروش دو روش در اختیار سهامداران می باشد، مراجعه به بانکی که در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند و سود سهام عدالت طی این سال ها به حساب سهامدار در آن بانک واریز می‌شده است یا استفاده از سامانه معاملات آنلاین کارگزاری که فرد در آن حساب کاربری دارد.

تخطی دولت از حدود اختیارات تفویضی در برگزاری انتخابات مجامع شرکت های سهام عدالت استانی

اما در روش مدیریت غیرمستقیم، سهامی به افراد داده نمی شود بلکه سهام افراد در اختیار شرکت سرمایه گذاری استانی قرار می گیرد و هر فرد به اندازه دارایی خود در سهام عدالت، مالک بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری استانی خواهد شد. در این روش افراد می توانند پس از این که شرکت سرمایه گذاری استانی مربوطه وارد بازار بورس شد، کل سهام خود را بفروش برسانند. پرداخت سود در این روش نیز به صورت سالیانه و توسط شرکت سرمایه گذاری استانی انجام می شود.

گفتنی است شرکت های سرمایه گذاری استانی یکی از نهاد های مالی فعال در بورس هستند که به تازگی وارد این بازار شده اند و هدف آن ها مدیریت سهام عدالت می باشد. اولین شرکت سرمایه گذاری استانی که وارد بازار بورس شد، شرکت استانی خراسان جنوبی با نماد «وسخراج» بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سهام دو باشگاه سرخابی در حالی امروز معامله شد که هنوز بر اساس سیستم قانونی، وزارت ورزش و جوانان مالک حدود 90 درصد این دو باشگاه محسوب می‌شود.

باوجود طی مراحل قانونی برای اخذ مجوز، به نظر می‌رسد تنها یک گام تا واگذاری سهام این دو باشگاه باقی مانده که فردا طی خواهد شد تا پرسپولیس و استقلال سرانجام خصوصی شوند.

معاون سازمان خصوصی سازی در این خصوص گفت: معاون سازمان خصوصی سازی باتوجه به ضرب الاجل ای اف سی، خریداران فردا باید ده درصد قیمت را واریز کنند و قرارداد واگذاری امضا شود و بعد از پرداخت حصه نقدی و انعقاد قرارداد، تشریفات مربوط به قطعیت معامله اتفاق خواهد افتاد و انتقال سهام از وزارت ورزش صورت می‌گیرد و با این اتفاق مبارک، مطالبه عمومی که هواداران از دولت داشتند، انجام می‌شود.

بر این اساس سهامدار پرسپولیس 320 میلیارد و سهامدار استقلال 279 میلیارد باید تا فردا به حساب دولت واریز کنند تا سهامدار پرسپولیس و استقلال شوند.

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد