Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج-مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسخه ‌نویسی الکترونیکی از اول خردادماه امسال در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی این استان اجباری می ‌شود.

به گزارش قدس آنلاین،اصغر بهوراظهار داشت: تأمین اجتماعی به ۲۰۰ هزار نفر از کارگران کهگیلویه و بویراحمد و اعضای خانواده آنان انواع خدمات را ارائه می ‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۵۴ درصد جمعیت کشور زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند که این آمار در کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ درصد است،عنوان کرد:هفته دولت امسال پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان گچساران به بهره برداری می‌ رسد و پس از افتتاح نیز توسعه آن در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: تعداد تخت های بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد افزایش می ‌یابد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نسخه نویسی الکترونیکی کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۹ درصد سد کوثر پر شد/ آغاز عملیات رهاسازی آب

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات رهاسازی آب سد کوثر خبر داد و گفت: ۹۹ درصد حجم مخزن این سد پر شده است. - اخبار استانها -

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: حجم سد کوثر گچساران 580 میلیون متر مکعب بوده که هم اکنون 99 درصد آن پر شده و این سد آب دو و نیم میلیون نفر از جمعیت کشور شامل مردم 20 شهر و دو هزار روستا در استان‌های مختلف شامل کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و فارس را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سد کوثر همچنین بخشی از نیازهای آب کشاورزی و صنعتی گچساران را نیز مرتفع می‌کند، افزود: ورودی بالای مخزن سد کوثر دو شب پیش 1100 متر مکعب بر ثانیه رسید و عملیات تخلیه را آغاز کردیم که سرریز نشده و خسارت به پایین دست وارد نشود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: 120 متر مکعب بر ثانیه سد کوثر دارد تخلیه می شود و 24 ساعت آینده سرریز می شود با دبی کمتر که خسارت نداشته باشد.

مصلح با بیان اینکه حجم ذخیره مخزن چمشیر از 392 میلیون متر مکعب در بارش‌های اخیر به 570  میلیون متر مکعب رسید، خاطرنشان کرد: سد شاه قاسم آخرین حجم 6 و نیم میلیون متر مکعب رسیده با چشمه با دبی 1500 فعال شده و تا پایان فرودین سرریز می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • ۹۹ درصد سد کوثر پر شد/ آغاز عملیات رهاسازی آب
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته