Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@11:10:34 GMT

آتش سوزی در کارخانه بازیافت کارتن قلعه شور

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۵۸۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق گسترده کارخانه بازیافت کارتن در جاده قلعه شور خبر داد. این حادثه در ساعت ۱۰:۰۰ امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

فیلم / دانلود

کد خبر 490302.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشاني کارخانه بازیافت کارتن اطفاء حريق حریق اطفای حریق سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان خدمات شهری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان رعایت نکات ایمنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه کارگاه شیرینی پزی و سقف دو خانه در صف سر در آتش سوخت، گفت: ۲۵ آتش نشان این آتش را مهار کردند.

شهرام مومنی شامگاه ۹ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه آتش سوزی یک باب کارگاه شیرینی پزی و سقف دو خانه در صف سر، اظهار کرد: این آتش سوزی در عصر پنجشنبه ۹ فروردین به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: این آتش نشانان به همراه هشت خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در صف سر، خیابان بابایی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: یک باب کارگاه شیرینی پزی و پشت بام دو باب منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد، وجود سقف پرسیانا ( پلاستیک سریع الاشتعال) و  بهم چسبیده در گسترش آتش تاثیرگذار بود.

مومنی با بیان اینکه با توجه به شدت شعله‌های آتش تیم‌های عملیات از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند، تصریح کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی بوده و به کسی آسیب جانی نرسیده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تصادف در محور خمین _ رباط مراد با یک کشته و ۵ مصدوم
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • کاهش ۴۰ درصدی حوادث آتش‌سوزی در آستارا
  • آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • استفاده از پهپاد کاوشگر برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی در اصفهان
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان