Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@09:57:38 GMT

بمب نقل‌وانتقالاتی/ از قرمز به آبی!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۶۲۷

بمب نقل‌وانتقالاتی/ از قرمز به آبی!

خبرورزشی – باشگاه اورتون در تلاش است فیلیپه کوتینیو ستاره پیشین لیورپول و فعلی بارسلونا را به خدمت بگیرد.

نشریه «سان» خبر داد، فیلیپه کوتینیو که با مصدومیت شدید مدت‌ها از میادین دور شده و این فصل فقط در ۱۴ بازی به میدان رفته، از رقیب تیم سابقش پیشنهاد دارد. اورتون حاضر شده برای جذب کوتینیو ۳۵ میلیون پوند به بارسلونا بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور ۵ ساله کوتینیو در لیورپول و تبدیل شدن به ستاره در این تیم، در صورتی که راهی اورتون شود یک انتقال جنجالی در بندر لیورپول رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: دردسر ۱۸ میلیون پوندی مصدومیت فیلیپه کوتینیو برای لیورپول

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اورتون فیلیپه کوتینیو بارسلونا اورتون بارسلونا خبر ویژه فیلیپه کوتینیو نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی پا به دیدار برابر ملوان گذاشته بود که سه مصدوم سرشناس داشت. محمد دانشگر به دلیل آسیب از ناحیه کتف برای مدتی طولانی از دسترس کادر فنی خارج شده و محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی هم دو مصدوم دیگر اردوی طلایی‌پوشان هستند که به نظر می‌رسد طی چند روز آینده شرایط بازگشت به تمرینات را پیدا خواهند کرد.

در این شرایط و در فصلی که هواداران سپاهان و ژوزه مورایس با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند و لطمات زیادی بابت این موضوع خورده‌اند، آسیب دیدگی فرشاد احمدزاده خبر بد دیگری بود که در دقایق پایانی نیمه اول مصاف با ملوان در انزلی با آن مواجه شدند. هنوز اطلاع دقیقی از سوی باشگاه سپاهان درباره میزان مصدومیت فرشاد احمدزاده ستاره تکنیکی و سرعتی خط هجومی این تیم منتشر نشده، اما هواداران این تیم و مورایس امیدوارند در روزهایی که تیم بار دیگر روی دور برد افتاده و شرایط خوبی دارد، این بازیکن بتواند در 6 مسابقه باقی مانده لیگ برتر و در رقابت‌های جام حذفی به کمک تیم بیاید.

مصدومیت احمدزاده از ناحیه پا بود و باید دید در مصاف پیش روی سپاهان که در اهواز مقابل استقلال ملاثانی خواهد بود، شماره 10 سپاهان همراه تیم به خوزستان سفر خواهد کرد یا خیر. این دیدار روز هفتم اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • پس از یک سال: ستاره ناکام لیورپول جدا می‌شود