Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران امام جمعه ورامین گفت: دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران پایان پذیر نیست، آنها از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند ولی ان شاالله با لطف الهی مردم عزیز ما بر دشمنانشان پیروز خواهند بود.

در پی اعلام وضعیت قرمز در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه ، آیت الله سید مرتضی محمودی ظهر جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه با انتشار مطالبی با عنوان پیام جمعه اظهار کرد: جمعه سوم ماه مبارک رمضان فرا رسید در حالی که همچنان نماز جمعه بخاطر وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ورامین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال است و شب های قدر در این ماه از فضیلت خاصی برخوردار است ، بیان کرد: روزه داران محترم با استفاده از فرصت با برکت شب‌های قدر با توبه و انابه به درگاه خداوند زمینه آمرزش و رحمت الهی را فراهم آورند.

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) افزود: ملت ما افتخار می‌کند شیعه آن امام بزرگوار است ولی باید همه توجه داشته باشند که باید در عمل و رفتار به ایشان اقتدا کنند.

محمودی بیان کرد: روز کارگر را به کارگران زحمتکش تبریک عرض می‌کنم و در این راستا باید همه قدردان تلاش کارگران عزیز بوده تا کشور روزبه روز در جهت تولید و رونق اقتصادی موفق تر باشد.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: یاد شهید عزیز آیت الله مطهری را گرامی می‌داریم و روز معلم را به معلمان محترم تبریک می گویم، معلم در سرنوشت انسان‌ها بسیار تأثیر گذار است و خوشا به حال معلمی که دانش آموزان را هدایت به خوبی‌ها می‌کند و باید معلمان به وظایف خویش به خوبی عامل باشند تا نسل خوبی پرورش یابد.

محمودی افزود: دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران پایان پذیر نیست، آنها از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند ولی ان شاالله با لطف الهی مردم عزیز ما بر دشمنانشان پیروز خواهند بود و امیدواریم این انقلاب به قیام جهانی امام عصر (عج) متصل گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان موشکی ایران بیش از وضعیت وعده صادق است

امام جمعه تیران و کرون گفت: توان موشکی ایران بیش از وضعیت عملیاتی در وعده صادق است که می‌تواند به بهترین نوع در برابر دشمنان از مملکت دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اقدام نظامی و موشکی علیه اسرائیل اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به سمت اسرائیل وعده صادق و انتقام حرکت‌های ضد بشری این رژیم منحوس بود.

وی با اشاره به اینکه توان نظامی و قدرت موشکی ایران دشمن را به لرزه در می‌آورد، افزود: دشمن از توان نظامی ایران خبر دارد و به همین دلیل جرأت حمله نظامی به خاک کشورمان را ندارد.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: عملیات موشکی که علیه اسرائیل انجام شد بخشی از این ظرفیت کشور بوده و توان نظامی ایران بیش از این است و همین موضوع دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند.

حجت الاسلام رشیدیان یادآور شد: اسرائیل اگر از این اشتباهات تکرار کند سرنوشت بدی را خواهد داشت و خسارت‌های زیادی را باید تحمل کند.

وی با اشاره به روحیه ظالمانه صهیونیست‌ها، تصریح کرد: این رژیم جنایتکارترین نوع حکومت بوده که دست به کشتار کودکان، خبرنگاران و افراد مظلوم و بی دفاع می‌زند و امروز امنیت جهان را تحت تأثیر قرار داده است.

امام جمعه تیران و کرون خاطرنشان کرد: شکست‌های پی در پی اسرائیل قابل جبران نبوده و بزودی وعده حق شکست و جمع شدن حکومت آنان رقم می‌خورد.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به همراهی‌های آمریکا از اسرائیل، گفت: این دولت ظالم در همراهی با صهیونیست‌ها قرار گرفته که سرانجام بدی دارد و امکانات نظامی که در اطراف ایران و در خاک کشورهای همسایه دارد بزودی جمع می‌شود.

وی اضافه کرد: انتقام سختی با جمع‌آوری مقرهای نظامی آمریکا در اطراف مرزهای ایران، پیش روی کشورهای ظالم خواهد بود.

امام جمعه تیران و کرون به روز بسیج ورزشکاران نیز اشاره کرد و اذعان داشت: ۱۷ شوال به نام این روز نامگذاری شده که نقش ورزشکاران در حفظ مملکت را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام رشیدیان افزود: ورزشکاران با منش پهلوانی در ابعاد مختلف نظام حضور داشتند که نمونه‌ای از آن دوران دفاع مقدس است که پنج هزار بسیج ورزشکار داریم و در سوریه هم این گروه‌ها حضور پیدا کردند.

کد خبر 745983

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • توان موشکی ایران بیش از وضعیت وعده صادق است
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • اقدام نظامی وعده صادق ایران علیه اسراییل یک دفاع مشروع بود
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین