Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:39:57 GMT

ادعای سان؛ کوتینیو در راه اورتون

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۸۰۷

ادعای سان؛ کوتینیو در راه اورتون

سان گزارش کرده که فیلیپه کوتینیو، بازیکن بارسلونا و ستاره سابق لیورپول، قرار است در تابستان به تیم رقیب قرمزها یعنی اورتون بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو در تابستان پیش رو با قراردادی 42 میلیون یورویی از بارسا جدا شده و به اورتون خواهد پیوست. باشگاه اورتون آنقدر از قطعی بودن این انتقال و بازگشت کوتینیو به مرسی ساید مطمئن است که مدتی است به دنبال پیدا کردن خانه مناسب برای این بازیکن می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، قصد دارد تا با استفاده از ستاره سابق لیورپول در کنار خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی تافی ها، یک تیم رویای از این دو ستاره آمریکای جنوبی بسازد.

 

 

ستاره 28 ساله برزیلی از زمانی که آنفیلد را با مبلغ 190 میلیون یورو به مقصد اسپانیا ترک کرد، روزگار سختی را می گذراند. بارسا تلاش کرد تا 18 ماه بعد او را بفروشد اما در نهایت کوتینیو با قراردادی قرضی سر از بایرن مونیخ درآورد.

او به همراه بایرن برنده سه‌گانه در آلمان شد اما مصدومیت های پی در پی امکان دائمی شدن قراردادش با بایرن و ماندگار شدن در بوندسلیگا را از او گرفت.

 

 

او در بازگشت به نوکمپ در 14 بازی برای بارسا به میدان رفت اما پس از مصدومیت زانو، از ماه دسامبر به بعد دیگر در ترکیب بلوگرانا حضور نداشته است.

او در ابتدای این ماه تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دیگر در این فصل به میدان نخواهد رفت.

 

 

اورتون پیش از قطعی شدن این قرارداد می خواهد از بهبودی کامل کوتینیو اطمینان حاصل کند، اما گزارش شده که دو طرف روی کاغذ به توافق رسیده اند.

گفته می شود که آمادگی ها برای نقل مکان کوتینیو و خانواده اش به لیورپول به خوب یدر حال انجام است.

هواداران لیورپول اما در برابر این موضوع واکنش خوبی نشان نخواهند داد چرا که رقیب همشهری "جادوگر کوچک" آنها را در اختیار خواهد داشت.

بارسا حاضر بود که با مبلغی کمتر از حد انتظار با انتقال کوتینیو موافقت کند. همچنین صحبت هایی درباره بازگشت او به آنفیلد هم مطرح بود اما در عوض اکنون و پس از بازیابی آمادگی کامل او به بندرلیورپول بازمی گردد تا خار چشم قرمزها شود.

کارلو آنچلوتی (سرمربی) فیلیپ کوتینیو بارسلونا اورتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سرمربی فیلیپ کوتینیو بارسلونا اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، اولمو که محصول آکادمی فوتبال لاماسیاست، در سال 2014 راهی دیناموزاگرب شد و از این تیم خود را به فوتبال اروپا معرفی کرد. اولمو که زمانی شانس بازگشت به بارسا را داشت، راهی لایپزیش شد و در این تیم نیز خوش می‌درخشد. او که تا سال 2027 با تیم آلمانی قرارداد دارد، حالا سخت مورد توجه بارسا قرار گرفته و باشگاه کاتالان قصد دارد او را برگرداند.

اولمو خیلی زود لاماسیا را ترک کرد ولی حالا این شانس را دارد به عنوان فوتبالیستی درجه یک و مطرح به بارسلونا برگردد. 

تحرکات بارسا برای جذب او شروع شده و دیروز اولین جلسه مذاکره با پدر و ایجنت بازیکن برگزار شد. هنوز مشخص نیست خروجی این جلسه چه بوده ولی نشان می دهد بارسا روی اولمو برای فصل بعد حسابی جدی باز کرده است.

اولمو که مقطعی از فصل مصدوم بود، در 22 بازی برای لایپزیش در همه رقابت ها هشت گل زده و پنج پاس گل نیز داده است. او به خصوص در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال فوق العاده کار کرد.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!