Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با همت انجمن حمایت از زندانیان اهواز در ماه مبارک رمضان ۶۰۰ کارت خرید رفاه کمک معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند شهرستان اهواز اهدا شد. خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان از اهدای کارت خرید رفاه ۶ میلیون ریالی کمک معیشتی به ۶۰۰ خانواده زندانیان نیازمند اهوازی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به اقشار آسیب پذیر و به مناسبت ماه مبارک رمضان با همت انجمن حمایت از زندانیان اهواز ۶۰۰ کارت خرید رفاه کمک معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به خانواده نیازمند زندانیان اهوازی اهداء و از این کمک مؤمنانه بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تاکنون خدمات قابل تقدیری از سوی انجمن حمایت از زندانیان استان به خانواده مددجویان نیازمند ارائه شده و با توسعه این اقدامات، زمینه برای فعالیت‌های تخصصی‌تر در حوزه‌های مختلف به منظور افزایش کمک به خانواده زندانیان فراهم خواهد شد.

رئیس دادگستری خوزستان خاطر نشان کرد: کمک‌های مومنانه به خانواده‌های زندانیان نیازمند با جدیت ادامه دارد و امید است مشکلات اقتصادی مردم به ویژه خانواده‌های زندانیان هر چه سریعتر مرتفع شد.      بیشتر بخوانید:      آزادی بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد با کمک خیرین استان قزوین انتهای پیام/ برچسب ها: خوزستان کارت خرید زندانیان نیازمند خانواده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان کارت خرید زندانیان نیازمند خانواده انجمن حمایت از زندانیان زندانیان نیازمند خانواده زندانیان کارت خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد خبر 6086218

دیگر خبرها

  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم
  • تایید ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت
  • تایید بیش از ۱۰ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت خوزستان
  • تأیید نهایی حدود ۱۱ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت