Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به استمرار وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در استان‌ها و شهرهای کشور، سازمان مرکزی با صدور اطلاعیه ای نحوه حضور کارکنان و فعالیت اداری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۱۱ اردیبهشت تا پایان هفته را اعلام کرد.

بر این اساس با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا در استان‌ها و شهرهای کشور، فعالیت اداری واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا و هماهنگ با ستادهای کرونای استانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که در شهرهای قرمز حداکثر یک سوم کارکنان به صورت شیفت و چرخشی حضور یابند و دوسوم دورکاری خواهند بود و نیز در شهرهای نارنجی شیفت چرخشی ۵۰ درصد حضور و ۵۰ درصد دورکاری در نظر گرفته می‌شود.

رؤسای واحدها و مراکز آموزشی به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که حتی المقدور خللی در امور اداری، مالی، آموزشی، پاسخگویی به مکاتبات، پشتیبانی فنی کلاس‌های برخط و… ایجاد نشود و پاسخگویی به مراجعات تلفنی انجام و مراجعات حضوری و ضروری دانشجویان فقط در موارد خاص و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پاسخ داده شود.

در خصوص مدیریت کلاس‌های برخط به گونه‌ای اقدام شود که خللی به امور آموزشی وارد نشود.

در خصوص استان‌هایی که ستاد کرونای استانی تصمیم دیگری برای حضور و دورکاری کارکنان ادارات ابلاغ کرده یا خواهد کرد، رؤسای استانی می‌توانند به صلاح دید مطابق شرایط ابلاغی استانداری‌ها اقدام کنند.

نحوه حضور کارکنان در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت یک سوم است.

نکات قابل توجه:

۱- کارکنان شیفتی کمافی السابق و طبق برنامه قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

۲- واحدهای علوم پزشکی تابع تصمیمات متخذه معاونت علوم پزشکی دانشگاه هستند.

۳- رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی الزامی است.

۴. کارکنانی که علائم بیماری دارند از حضور در محل کار خودداری و پس از بهبودی، مدارک پزشکی خود را جهت استفاده از مرخصی استعلاجی به واحدهای دانشگاهی ارائه کنند.

۴- در خصوص عدم حضور و دورکاری بیماران زمینه‌ای و مادرانی که دارای فرزند خردسال هستند، مساعدت لازم صورت پذیرد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر 5201216 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی اطلاعیه وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا دانشگاه تربیت مدرس انتخابات 1400 دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های ایران آزمون دکتری تخصصی آموزش مهارتی دوره دکتری دانشگاه ها انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد